کد خبر : 16737
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 2:44

به مناسبت هفته سلامت زنان صورت گرفت؛

تجلیل از ۳۲ بانوی شبکه بهداشت شهرستان کارون

اخبار خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید

هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) که همه ساله در آخرین هفته مهرماه برگزار می شود، امسال با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کووید ۱۹ و با موضوع “سلامت زنان در دوره کرونا” در سایر کشور از جمله شهرستان کارون برگزار شد.

IMG 20201019 WA0011 تجلیل از ۳۲ بانوی شبکه بهداشت شهرستان کارون
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ به همین منظور مراسم تجلیل از بانوان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون با حضور مسئولان و جمعی از زنانِ فعال اجتماعیِ این شهرستان برپا شد.

 

یوسف خلیف پور، مدیر شبکه و بهداشت درمان شهرستان کارون در این مراسم گفت: طی هشت ماه گذشته بار مسئولیت کارکنان بهداشت و درمان در عرصه سلامت و پیشگیری از کرونا ویروس بیشتر شده و نیاز به حمایت و انگیزه برای ادامه راه دارند.

 

خلیف پور افزود: به همین منظور در هر فرصت کوچکی که پیش بیاید سعی در افزایش قوای این عزیزان داریم. تلاش های شبانه روزی ستاد شبکه که مراقبت از مادر باردار پرخطر و داشتن یک زایمان ایمن، دغدغه واحد سلامت خانواده این شبکه است. همچنین برنامه‌های ماموگرافی، پاپ اسمیر برای پیشگیری از سرطان‌های زنانه، مراقبت‌های پیش از بارداری برای کلیه بانوان واجد شرایط انجام شده، مراقبت‌های سالمندان بخوبی در حال انجام است.

 

 

تزریق ۱ هزار دوز واکسن آنفولانزا

خلیف پور همچنین یادآور شد: تا کنون ۱ هزار دوز واکسن آنفولانزا برای مادران باردار تزریق شده است.

 

آقای عساکره، معاون فرماندار شهرستان کارون نیز در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات مدیر شبکه و کادر بهداشت و درمان حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان در پیشبرد اهداف سلامت شهرستان را اعلام کرد.

 

گفتنی است، این مراسم با سخنرانی خانم دکتر طایی، روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه و همچنین مداحی اهل بیت ادامه پیدا کرد.

 

گفتنی است در این مراسم، آقای طلوعی، مسئول اجتماعی فرمانداری شهرستان کارون، آقای خلف ناصری، پیشکسوت و بازنشسته‌ی شبکه بهداشت و دهیار روستای موران نیز حضور داشتند. همچنین فعالان اجتماعی شهرستان کارون از جمله
فائقه نیسی، مشاور فرماندار شهرستان کارون، فخریه فریح زاده، مدیر حقوقی شرکت آب شرق اهواز (کوت امیر)، فاطمه بالدی، مسئول درمان کمیته امداد شهرستان کارون، کبری مشعلی و سحر غبیشی، مسئول فیزیوتراپی شهرستان کارون نیز حضور داشتند.

IMG 20201019 WA0012 تجلیل از ۳۲ بانوی شبکه بهداشت شهرستان کارون

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.