تحولات آینده استان خوزستان به دست جوانان اتفاق خواهد افتاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، عصرگاه شنبه ۲۸ اردیبهشت به میزبانی جمعی از جوانان فعال استان خوزستان، مراسم افطاری با حضور صدها نفر از جوانان خوزستان در تالار طوبی شهر اهواز برگزار شد. در این مراسم شکرالله کلاه کج، به نمایندگی از جوانان میزبان با بیان اینکه افتخار داریم در این ماه مبارک، بنا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، عصرگاه شنبه ۲۸ اردیبهشت به میزبانی جمعی از جوانان فعال استان خوزستان، مراسم افطاری با حضور صدها نفر از جوانان خوزستان در تالار طوبی شهر اهواز برگزار شد.

در این مراسم شکرالله کلاه کج، به نمایندگی از جوانان میزبان با بیان اینکه افتخار داریم در این ماه مبارک، بنا به سنت حسنه، میزبان افطار جمعی از جوانان دلسوز، فعال و متعهد استان خوزستان باشیم. افزود، در حال حاضر شرایط استان و کشور وضعیت مطلوبی ندارد و ادامه داد در سیل اخیر خسارات فراوانی به کشور و استان وارد شده و در سایر مسائل و مشکلات مانند سیاست خارجی و حتی مشکلات معیشتی دشمنان نظام و انقلاب بیش از پیش کمر همت برای ایجاد مشکل بسته اند، و اعتقاد داریم همچون گذشته، مانند پیروزی انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و حتی همین سیل اخیر این جوانان هستند که می توانند باعث برون رفت از این مشکلات شوند.

کلاه کج افزود، راه برون رفت کشور از مشکلات، استفاده از علم و عمل و اندیشه جوانان است، موضوعی که علیرغم تأکیدات بزرگان کشور هنوز بطور مطلوب اتفاق نیفتاده است.

کلاه کج با بیان اینکه جوانان باید مستقل بیندیشند و با تعامل، متعادل عمل کنند، گفت: در این بزنگاه تاریخی اتحاد و همدلی ما جوانان می تواند برای کشور و نظام مفید باشد و باید حول منافع مشترک جوانان و در راستای منافع ملی و استانی به دنبال تحول مثبت در آینده باشیم،و این تحولات به دست جوانان اتفاق خواهد افتاد.

کلاه کج با اعلام اینکه هدف از برگزاری این مراسم در ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا، ایجاد تعامل بیش از پیش با جوانان و افزایش همدلی بین جوانان بوده است،سخنرانی خود را به اتمام رساند.

در پایان این مراسم که با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از جوانان فعال استان خوزستان، از همه شهرها برگزار شد، مراسم گلریزانی نیز برای کمک به مناطق سیل زده گرفته شد.

 

IMG 20190519 WA0100 300x200 تحولات آینده استان خوزستان به دست جوانان اتفاق خواهد افتاد

 

 

IMG 20190519 WA0105 300x200 تحولات آینده استان خوزستان به دست جوانان اتفاق خواهد افتاد

IMG 20190519 WA0108 1 300x200 تحولات آینده استان خوزستان به دست جوانان اتفاق خواهد افتاد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.