تحویل اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران فرمانداری‌های خوزستان با هزینه بالغ بر ۳۰میلیارد ریال به مدیران مدیریت بحران شهرستان‌های خوزستان

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، امروز ۱۴ اسفند ماه ۹۷ طی مراسمی اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران فرمانداری‌های سطح استان خوزستان با ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به مدیران مدیریت بحران شهرستان ها تحویل گردید حاجی زده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در حاشیه آئین توزیع اقلام امداد و

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، امروز ۱۴ اسفند ماه ۹۷ طی مراسمی اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران فرمانداری‌های سطح استان خوزستان با ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به مدیران مدیریت بحران شهرستان ها تحویل گردید

IMG ۲۰۱۹۰۳۰۵ ۱۱۳۲۵۷ 300x300 تحویل اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران فرمانداری‌های خوزستان با هزینه بالغ بر ۳۰میلیارد ریال به مدیران مدیریت بحران شهرستان‌های خوزستان

حاجی زده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در حاشیه آئین توزیع اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران فرمانداری‌های سطح استان خوزستان در اظهار کرد: باتوجه به تأکید استاندار خوزستان یکی از اهداف ستاد مدیریت بحران خوزستان ترویج مقوله پیش‌بینی و پیشگیری است.
وی با اشاره به بحران‌های متعدد در سطح استان خوزستان، بیان کرد: در گذشته نیز توجه شایسته‌ای به برخی زیرساخت‌ها در سطح استان نشده لذا در حال حاضر باید توجه و آمادگی در زمینه پیشگیری و پیش‌بینی بحران‌های متعدد زیست محیطی مضاعف باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: برای پیش‌گیری و پیش‌بینی به دو بخش سخت‌افزازی و نرم‌افزاری شامل آموزش و آگاهی بخشی بیشتر باید توجه کرد.
حاجی زاده ادامه داد: مسئولان و متولیان مدیریت بحران و جامعه هدف برای مقابله با بحران‌ها در دو مقطع هنگام وقوع بحران و بعد از ایجاد بحران باید آموزش دیده شوند.

۲۰۱۹۰۳۰۵ ۱۱۱۶۵۴ 300x225 تحویل اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران فرمانداری‌های خوزستان با هزینه بالغ بر ۳۰میلیارد ریال به مدیران مدیریت بحران شهرستان‌های خوزستان
وی با اشاره به راه اندازی سالن مانیتورینگ مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: در چندین مرحله برنامه ریزی شده تا سالن های چند منظوره مدیریت بحران شامل ۱۳ سالن که در گذشته احداث اما رهاسازی شده بود، به چرخه استفاده بازگردانده شد.

IMG 20190305 WA0003 300x225 تحویل اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران فرمانداری‌های خوزستان با هزینه بالغ بر ۳۰میلیارد ریال به مدیران مدیریت بحران شهرستان‌های خوزستان
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به اینکه برای سومین مرحله اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران توزیع می‌شوند، گفت: از جمله اقلام مهم در توزیع برای پیشگیری و رصد، راه اندازی اتاق کنترل و مانیتورینگ بحران فرمانداری های شهرستان ها است که امروز سیستم ویدئو وال آماده و تحویل مدیران بحران شهرستان ها داده شد.
حاجی زاده ادامه داد: اقلام دیگری نظیر کپسول های اتفاق حریق، موتورهای برق اضطراری، کپسول های اکسیژن، اقلام امداد و نجات کوهستان توزیع شد و برای چهار شهرستان درگیر سیل قایق هایی با موتور یاماهای ۸۵ توزیع شد.
وی با اشاره به تهیه اقلام امداد و نجات و تجهیزات سالن مدیریت بحران فرمانداری‌های سطح استان خوزستان با ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: انتظار داریم تجهیزات سالن های کامل و در حوادث مختلف از آمادگی لازم برخوردار باشیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: با همکاری سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان خوزستان توانستیم هفت سالن جدید چند منظوره برای هفت شهرستان تأمین اعتبار شود. چهار مورد کلنگ زنی و سه مورد در مرحله مناقصه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.