کد خبر : 21504
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 19:18

تخصیص بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی خوزستان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امسال بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان در نظر گرفته شده که در تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات از جمله تامین آب و برق و افزایش زمین هستیم.

15637361 747 تخصیص بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی خوزستان

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی رسولیان گفت: در این سفر دو روزه از شهرک‌های و نواحی صنعتی خوزستان، زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی بازدید شد که خوشبختانه زیرساخت ها‌ی مناسبی در استان در حوزه شهرک‌ها وجود دارد و نواقص هم مرتفع می‌شوند.

او می گوید: از دستگاه‌های خدماتی و وزارت راه و شهرسازی خواست تا زمین مورد نیاز برای فعالیت بنگاه‌های اقتصادی فراهم کنیم.

معاون وزیر صمت گفت: یکی از برنامه‌های ما کمک به کسب و کار‌های کوچک و شرکت‌های دانش بنیان است.

به گفته این مقام مسئول تکمیل یک هزار واحد کارگاهی در کشور از دیگر برنامه‌های دولت است که بیش از ۸۰۰ واحد در سطح کشور ساخته و به زودی بهره برداری خواهد شد.

علی رسولیان افزود: با تلاش‌های خوبی که در سطح خوزستان انجام شده برای ۱۵۰ واحد کارگاهی برنامه ریزی شده است که ۶۳ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی ۳ و ۴ اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امیدواریم نهضت ایجاد کارگاه‌های کوچک برای بنگاه‌های کوچک و متوسط بخصوص در مناطق محروم توسعه یابد.

او تصریح کرد:: در این مدت واحد‌های زیادی با کمک فعالان بخش خصوصی در حال بهره برداری شده و یا در حال ساخت هستند که افتتاح ۳ واحد دانش بنیان نیز انجام شد.

این مقام مسئول سطح علمی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی رو به افزایش عنوان کرد و گفت: این شرکت ها در حال تولید محصولات باکیفیتی هستند.

در این ۲ روز ۷ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان بهره برداری شد.

رسولی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و جمعی از مسئولان خوزستانی از کلینیک کسب و کار خوزستان مسقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار اهواز بازدید کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.