تذکر استاندار خوزستان به مدیران غایب در جلسات/ مدیران غایب از شوراها عزل می شوند

 خوزستان در ادامه تذکرات خود به مدیران غایب در نشست های تخصصی برای رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی، گفت: غیبت مدیران در نشست هایی که بخش خصوصی به دنبال برطرف شدن مشکلات است غیرقابل تحمل شده به طوری که دیگر نیازی به حضور این افراد در این استان نخواهیم داشت. به گزارش پایگاه خبری

 خوزستان در ادامه تذکرات خود به مدیران غایب در نشست های تخصصی برای رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی، گفت: غیبت مدیران در نشست هایی که بخش خصوصی به دنبال برطرف شدن مشکلات است غیرقابل تحمل شده به طوری که دیگر نیازی به حضور این افراد در این استان نخواهیم داشت.

156355253 300x200 تذکر استاندار خوزستان به مدیران غایب در جلسات/ مدیران غایب از شوراها عزل می شوند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، غلامرضا شریعتی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در استانداری خوزستان، با انتقاد شدید از مدیرانی که منافع صرف سازمانی خود را در نظر می‌گیرند، بیان کرد: برخی تصمیمات و دستورالعمل‌ها باعث شده تا بخش خصوصی با مشکلات جدی روبه رو شود.

وی با بیان اینکه برخی از دستورات مدیران جای سوال دارد، گفت: در مواردی بخشنامه‌ها و دستوراتی از سوی دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود که بر فضای کسب و کار در خوزستان تأثیر می‌گذارد.

وی خواستار دور اندیشی تصمیمات از سوی مدیران شد و افزود: با وجود اینکه بارها گفت هشده که حضور در جلسات گفت وگوی دولت و بخش خصوصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما باز مشاهده می‌شود که برخی مدیران دوری می‌کنند و اهمیتی برای برنامه ریزی برای برطرف کردن مشکلات قائل نیستند.

شریعتی گفت: اگر استان خوزستان وضعیت خوبی در بعضی از شاخص‌های فضای کسب و کار ندارد به دلیل داشتن مدیرانی است که تنها منافع سازمانی خود را درنظر می‌گیرند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی مدیران فکر می‌کنند باید در اتاقشان باشند و بخش خصوصی ماه‌ها به دنبال آنها باشد، افزود: این درحالی است که از سر ناچاری بخش خصوصی به من مراجعه می‌کنند و باید برای آنها از مدیران مربوطه وقت ملاقات بگیرم.

وی اضافه کرد: باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم و مدیرانی که قدرت تشخیص و درک نیازهای کنونی کشور را ندارند تعیین تکلیف شوند و افراد مسئولیت پذیر دیگری را جایگزین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خوزستان به مدیرانی نیاز دارد که پاسخگو باشند، افزود: دستگاه‌ها نباید در کسب و کارها وقفه و یا گره‌ای ایجاد کنند.

شریعتی همچنین در بخش دیگری از این نشست از دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خواست تا هرچه سریع‌تر نامه‌ای تذکر آمیز به غایبان این شورا ابلاغ و رو نوشت آن را به وزارتخانه مربوطه ارسال کند.

وی بیان کرد: در این نامه از وزرای مربوطه خواسته می‌شود تا ضمن عزل مدیر غایب از این شورا، فرد دیگری را به عنوان عضو معرفی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.