کد خبر : 3065
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 17:25

تساوی استقلال مقابل پیکان ۱۰ نفره

مصاف تیم‌های پیکان و استقلال با تساوی بدون گل تمام شد. از هفته چهاردهم لیگ برتر، پیکان و استقلال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. تلاش بازیکنان دو تیم در طول ۹۰ دقیقه حاصلی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این تساوی استقلال ۱۷

مصاف تیم‌های پیکان و استقلال با تساوی بدون گل تمام شد.

772743 876 تساوی استقلال مقابل پیکان 10 نفره

از هفته چهاردهم لیگ برتر، پیکان و استقلال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. تلاش بازیکنان دو تیم در طول ۹۰ دقیقه حاصلی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی استقلال ۱۷ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد. پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

امیر حسین صادقی و آرفنگ دافه از پیکان با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین ابوالفضل ابراهیمی با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود.

گزارش نیمه نخست

در دقیقه ۹، روی سانتر بازیکنان پیکان از روی نقطه کرنر، دست بازیکن استقلال در هنگام دور کردن توپ و تحت فشار بازیکن پیکان، به توپ خورد و پیام حیدری نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه حیدری با کمک داور خود مشورت کرد و آن صحنه را خطا به سود استقلال دانست و پنالتی اعلام شده را پس گرفت.

در دقیقه ۲۱، روی نفوذ بازیکنان استقلال، سجاد شهباز زاده داخل محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه او با اصابت به پای بازیکن پیکان راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه ۳۰، شوت امید نورافکن از پشت محوطه جریمه پیکان با برخورد به بازیکن این تیم تبدیل به کرنر شد که ثمری برای استقلال نداشت.

در دقیقه ۳۳، روی حرکت خسرو حیدری از سمت چپ زمین پیکان، توپ در داخل محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید که شوت این بازیکن را پیام نیازمند راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۳۹، کنت ایکه چوکو در موقعیت تک به تک با حسینی توپ را بیرون زد تا بهترین موقعیت بازی ازدست برود.

در دقیقه ۴۲، روی ضد حمله تند و تیز پیکان، مهاجم نیجریه‌ای این تیم اقدام به شوت زدن کرد که حسینی تو او را دفع کرد و امید ابراهیمی سراسیمه توپ را به میانه زمین فرستاد.

گزازش نیمه دوم

در دقیقه ۵۵، ضربه ایستگاهی مرتضی آقاخان با فاصله کمی از کنار دیرک عمودی راهی به دروازه استقلال نیافت.

در دقیقه ۶۳، شوت محکم و سرکش امید نورافکن با اختلاف کمی از دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۸، حمله همه جانبه بازیکنان پیکان به داخل محوطه جریمه این تیم منجر به موقعیت خوبی برای روستایی شد اما او در زدن ضربه پایانی دقت نداشت و ضربه کم‌جانش را حسینی در آغوش گرفت.

در دقیقه ۶۹، پاس خوب بازیکنان استقلال به داخل محوطه جریمه پیکان به جابر انصاری رسید اما مهاجم استقلال با بی دقتی این توپ را از دست داد.

در دقیقه ۷۷، سانتر خسرو حیدری به روی دروازه پیکان پیش از رسیدن به جابر انصاری توسط مدافع پیکان دور شد تا این موقعیت دور شود.

در دقیقه ۷۸، ابوالفضل ابراهیمی که چند دقیقه قبل کارت زرد اول را گرفته بود، به دلیل اعتراض به تصمیم داور کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد تا تیمش ۱۰ نفره شود.

در دقیقه ۸۸، شوت امید ابراهیمی از فاصله دور با اختلاف اندکی از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان (مهدی مومنی ۸۳)، آرفنگ دافه (بختیار رحمانی ۷۷) و کنت ایکه چوکو (امیر روستایی ۶۳).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نور افکن (فرشید باقری ۷۳)، سرور جپارف (داریوش شجاعیان ۶۱)، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده (مهدی قائدی ۸۳)، جابر انصاری، روزبه چشمی و میلاد زکی پور.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.