کد خبر : 5158
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فروردین 1398 - 23:01

تشکیل تیم های بازرسی در حادثه سیلاب خوزستان جهت بررسی واحد های کارگری و تعاونی های خوزستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل تیم های بازرسی در حادثه سیلاب برای بررسی وضعیت واحدهای کار گری و تعاونی های استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سیدنور محمدپور در نخستین جلسه شورای هماهنگی معاونان، مشاوران و رییسان ستادی استان در سال جدید- که به منظور هماهنگی در اجرای

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل تیم های بازرسی در حادثه سیلاب برای بررسی وضعیت واحدهای کار گری و تعاونی های استان خبر داد.

تیم های بازرسی در حادثه سیلاب در خوزستان تشکیل شد 300x160 تشکیل تیم های بازرسی در حادثه سیلاب خوزستان جهت بررسی واحد های کارگری و تعاونی های خوزستان

تیم های بازرسی در حادثه سیلاب در خوزستان تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سیدنور محمدپور در نخستین جلسه شورای هماهنگی معاونان، مشاوران و رییسان ستادی استان در سال جدید- که به منظور هماهنگی در اجرای برنامه ها و اهداف پیش بینی شده برای کمک و حمایت از سیل زدگان و پیگیری کمک های واحدهای فعال و مردمی استان در اهواز تشکیل شد- ضمن تشریح عمق حادثه و بحران و نیاز مبرم به حمایت، کمک و نجات سیل زدگان از حادثه اخیر بر حمایت همه جانبه از هموطنان آسیب دیده و در معرض خطر سیلاب تاکید کرد و گفت: از این پس دبیرخانه کمیته حمایت از سیل زدگان در این اداره کل با استفاده از نیروهای ویژه خود کلیه امور مربوط به حمایت از سیل زدگان را برعهده دارند و کلیه امور مرتبط با جمع آوری اجناس و لوازم مورد نیاز سیل زدگان را از طریق این اداره کل و سایر سازمان های تحت پوشش و همچنین کمک های نقدی کارکنان و دیگر نهاد و شرکت ها و انجمن ها و کانون ها و تشکلات کارگری را انجام می دهند.
او گفت: لازم است به صورت روزانه فعالیت ها و روند اقدامات بررسی و نسبت به رفع مشکل ها و سرعت بخشیدن به فعالیت ها در این زمینه اقدام شود.
محمدپور افزود: رییس اداره بازرسی مکلف است با برنامه ریزی مدون، به کلیه بازرسان تحت نظر خود دستور اکید دهد تا با حضور مستمر در واحدهای فعال استان و انجام بازرسی های ایمنی و حفاظتی تلاش کنند از هر گونه حادثه منجر به محرومیت نیروهای کار شاغل در واحدها به ویژه واحدهایی که در خطر وقوع سیل و آب گرفتگی قرار گرفته اند جلوگیری شود. ضمن اینکه تلاش کنند نسبت به برآورد خسارت وارده به واحدها نیز تحقیق و بررسی و نظر خود را اعلام کنند.
او در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تلاش مضاعف در انجام وظایف در قبال مطالبات مردم تاکید کرد .
گفتنی است: در این جلسه حوزه تعاون مکلف شد با استفاده از نیروهای تحت نظر و با بررسی اوضاع ضمن ارایه گزارشی از وضعیت فعلی تعاونی ها، احصای مشکل های فعلی ناشی از وقوع سیل، خسارت وارده به تعاونی ها را نیز برآورد و گزارش کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.