کد خبر : 3207
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 7:06

تصویب افزایش حقوق کارکنان گامی موثر در جهت بهبود معیشتی مردم خوزستان است.

عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس برای کمک به بهبود معیشت مردم خوزستان، تصویب افزایش حقوق کارکنان استان را گامی موثر در این رابطه دانست. کعبی، مشکلات معیشتی و وضعیت اقتصادی مردم را اولویت اصلی مجلس دانست و گفت: مصوبات مجلس باید برای بهبود معیشت مردم باشد و وقت

عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس برای کمک به بهبود معیشت مردم خوزستان، تصویب افزایش حقوق کارکنان استان را گامی موثر در این رابطه دانست.

کعبی، مشکلات معیشتی و وضعیت اقتصادی مردم را اولویت اصلی مجلس دانست و گفت: مصوبات مجلس باید برای بهبود معیشت مردم باشد و وقت مجلس برای کاهش مشکلات مردم صرف شود.

عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، افزود: هنگامی که قانونی تصویب می شود مردم باید بدانند که این قانون چه تاثیری بر بهبود معیشت آنها می گذارد ضمن اینکه بسیاری از قوانین اضافه هستند و یا با یکدیگر تداخل دارند.

وی اظهار کرد: ما در خوزستان سال‌ها است انباشت مشکلات داریم؛ بدی آب و هوا، مشکلات آب و محیط زیستی معضل اشتغال و بسیاری از مسایل ریز و درشت دیگر، سبب مهاجرت مردم از استان شده است.

کعبی گفت: در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه که در مجلس دهم تصویب شد با توجه به حجم مشکلات منطقه و افزایش انگیزه مردم به ماندن نمایندگان خوزستان اصرار داشتند که افزایش حقوق کارکنان در این استان با توجه به موضوع حق بدی آب و هوا تصویب شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در ماده ١١٢ برنامه ششم توسعه که در سال ٩٥ به تصویب مجلس دهم رسید حق بدی آب و هوا را برای کارکنان خوزستان از ٧ تا ٩ درصد به ٢٠ تا ٢٥ درصد افزایش دادیم و این افزایش حقوق از امسال باید توسط دولت اجرایی شود.

وی افزود: در بند دیگری از این مصوبه دولت مکلف شده تا ردیف متمرکزی برای جبران عقب ماندگی ها و ارتقای شاخص های مناطق عملیاتی دفاع مقدس اختصاص دهد، به نحوی که اعتبارات هر سال ١٠ درصد افزایش داشته باشد تا به میزان مطلوب شاخص های برخورداری برسد.

خوزتاب، اخبار خوزستان، پایگاه خبری خوزتاب، خوزستان، اهواز، آبادان

Khuztab

www.khuztab.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.