کد خبر : 9590
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 15:03

تقاطع غیرهمسطح شوش بزودی تعیین تکلیف می شود

استاندارخوزستان گفت: وضعیت تقاطع غیرهمسطح چهارراه شوش با برگزاری دومین نشست در تهران بزودی مشخص ونهایی می شود. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،غلامرضا شریعتی شنبه شب در حاشیه کلنگ زنی و افتتاح چند طرح در شوش افزود: دومین نشست درخصوص این طرح باحضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، کارشناسان، نماینده شوش درمجلس،

استاندارخوزستان گفت: وضعیت تقاطع غیرهمسطح چهارراه شوش با برگزاری دومین نشست در تهران بزودی مشخص ونهایی می شود.

PhotoGrid 1565522854592 300x165 تقاطع غیرهمسطح شوش بزودی تعیین تکلیف می شود

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،غلامرضا شریعتی شنبه شب در حاشیه کلنگ زنی و افتتاح چند طرح در شوش افزود: دومین نشست درخصوص این طرح باحضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، کارشناسان، نماینده شوش درمجلس، فرماندار و شهردار شوش هفته آینده برگزار می شود که امیدواریم برای تعیین تکلیف این طرح به نتیجه نهایی برسیم.

وی درخصوص افتتاح وکلنگ زنی چند طرح در شهرستان شوش نیز گفت: فاز نخست پست ۳۳/۱۳۲ کیلوولت دانیال،  خط انتقال ۱۳۲ کیلوولت دومداره دانیال به شهیددرویشی بطول ۱۷کیلومتر و احداث فاز نخست پست۳۳/۱۳۲ کیلوولت شهید درویشی با ظرفیت ۳۰مگاولت آمپر بهره برداری شدند که برای این سه طرح حدود ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار خوزستان افزود: با تکمیل دیگر فازهای این طرح ها ظرف یکسال ونیم آینده برق شهرستان شوش برای ۱۵ سال آینده تضمین خواهد شد.

وی ادامه داد: شوش ظرفیت های زیادی در زمینه صنعت، صنایع تبدیلی، گردشگری و کشاورزی دارد که نیازمند برق است.  استاندار خوزستان گفت: این طرح ها در روستای بیت سخی دربخش مرکزی و در مجاور روستای عنکوش در بخش فتح المبین اجرا شده اند.

وی با اشاره به کلنگ زنی دبیرستان دخترانه ۶ کلاسه در کوی وهب با نام خیر مرحوم حاج کاظم حمدانی اظهار داشت: این مدرسه در مساحت ۹۴۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال ظرف مدت ۶ ماه احداث می شود.

خیر مدرسه ساز حمید حمدانی نیز به ایرنا گفت: این دومین مدرسه احداث شده درمناطق محروم شهرستان است و در قالب دارالقرآن،   هنرستان ومراکز کارودانش فعالیت خواهد کرد.

وی افزود:  امیدواریم این مدرسه ۶ کلاسه تا نوروز ۹۹ به بهره برداری برسد./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.