کد خبر : 10771
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 19:49

تقدیر وزیر نیرو از کارکنان صنعت آب و برق برای موفقیت در جشنواره شهید رجایی

وزیر نیرو با صدور پیامی ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام برتر در جشنواره شهید رجایی، این موفقیت را مرهون مجاهدت یکایک فرزندان رشید کشور در خانواده بزرگ صنعت آب و برق و در سایه تلاشی همگانی دانسته است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، در متن پیام “رضا اردکانیان” به کارکنان صنعت آب و برق

وزیر نیرو با صدور پیامی ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام برتر در جشنواره شهید رجایی، این موفقیت را مرهون مجاهدت یکایک فرزندان رشید کشور در خانواده بزرگ صنعت آب و برق و در سایه تلاشی همگانی دانسته است.

IMG 20190908 001319 245 300x189 تقدیر وزیر نیرو از کارکنان صنعت آب و برق برای موفقیت در جشنواره شهید رجایی

وزیر نیرو،رضا اردکانیان


به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، در متن پیام “رضا اردکانیان” به کارکنان صنعت آب و برق آمده است: جشنواره شهید رجایی عرصه شناسایی و تقدیر از تلاشگران میدان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه نمودن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف است.

اینک که به توفیق الهی و در پرتو الطاف بیکران خداوند بزرگ، رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و راهبری مدبرانه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، وزارت نیرو برای دومین سال پیاپی، به همراه شرکت‌های مادرتخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، موفق به کسب رضایت مقامات ارشد کشور و کسب جایگاه شایسته در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی گردیده است، بر خود فرض می‌دانم این کامیابی ارزشمند را به همه همکاران متخصص، سخت‌کوش و باانگیزه خود در سراسر کشور تبریک عرض نمایم.

بدون شک، این افتخار به واسطه مجاهدت یکایک فرزندان رشید کشور در خانواده بزرگ صنعت آب و برق و در سایه تلاشی همگانی حاصل گردیده است. توسعه و ترویج فرهنگ کار صادقانه و خدمت به مردم، توسعه و ترویج فرهنگ کار گروهی، ارتقای کارآمدی و بهره‌وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد، تقویت وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اقتصادی، اطلاع‌رسانی مطلوب، موثر و مبتکرانه از خدمات و اقدامات انجام‌شده و در نتیجه، افزایش خشنودی هم‌میهنان و ارتقای اعتماد عمومی، در ادامه این راه پر فراز و نشیب بیش از پیش مورد انتظار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.