کد خبر : 7181
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 6:19

تلاش جهت آماده سازی شرایط برای کشت تابستانه خوزستان

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: باید نسبت به حل مشکل رسوبات شبکه های آبیاری در مناطق مختلف استان اقدام شود و در این زمینه شرکت های وابسته به سازمان آب و برق خوزستان می توانند نسبت به این کار اقدام کنند. فرهاد ایزدجو گفت: باید نسبت به حل مشکل رسوبات شبکه های آبیاری

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: باید نسبت به حل مشکل رسوبات شبکه های آبیاری در مناطق مختلف استان اقدام شود و در این زمینه شرکت های وابسته به سازمان آب و برق خوزستان می توانند نسبت به این کار اقدام کنند.
 تلاش جهت آماده سازی شرایط برای کشت تابستانه خوزستان
فرهاد ایزدجو گفت: باید نسبت به حل مشکل رسوبات شبکه های آبیاری در مناطق مختلف اقدام شود و در این زمینه شرکت های وابسته به سازمان آب و برق می توانند نسبت به این کار اقدام کنند.
به گزارش خوزتاب مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان که امروز ۱۲ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان آب و برق هیچ وظیفه ای از نظر قانونی در بحث احداث سیل بندها به عهده ندارد اما اینکار از باب آنکه سازمان آب و برق جز دستگاه های اجرایی استان است، در شرایط بحرانی و با دستور استاندار خوزستان توسط ما انجام می گیرد.
وی افزود: در زمان پیش از وقوع سیلاب و پس از آن اقدامات بسیاری از سوی سازمان آب و برق انجام گرفت و در این زمینه هزینه های زیادی از سوی سازمان انجام شد و در این زمینه برخی از پیمانکاران به دنبال مطالبات خود هستند تا هزینه هایی که انجام داده اند را دریافت کنند.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه باید بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم، تصریح کرد: در این سیلاب تاسیسات سازمان اب برق در بخش های مختلف آسیب دیده است و برای کار بازسازی و تعمیر تاسیسات آسیب دیده در حال هزینه کرد هستیم.
ایزدجو عنوان کرد: سازمان آب و برق خوزستان و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در شرایط کنونی در حال انجام اقداماتی هستند تا شرایط را برای کشت تابستانه کشاورزان فراهم کنند. در پساسیلاب امیدواریم شرایط را برای کشت تابستانه فراهم کنیم و در این زمینه با سازمان جهاد کشاورزی همکاری خواهیم داشت.
وی ادامه داد: بسیاری از شبکه ها رسوب گرفته اند و باید نسبت به افزایش ظرقیت شبکه ها اقدام شود. در این زمینه اگر شرکت های وابسته به سازمان آب و برق درگیر کار احداث سیل بندها در مناطق شوند از کار افزایش ظرفیت شبکه های آبیاری در استان باز خواهند ماند.
ایزدجو گفت: باید نسبت به حل مشکل رسوبات شبکه های آبیاری در مناطق مختلف استان اقدام شود و در این زمینه شرکت های وابسته به سازمان آب و برق خوزستان می توانند نسبت به این کار اقدام کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.