کد خبر : 25397
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 19:35

تهیه مسکن برای ۵۰۰ مددجوی بهزیستی دزفول

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید
رییس اداره بهزیستی شهرستان دزفول: زمینی برای ساخت ۵۰۰ مددجوی بهزیستی شهرستان دزفول در منطقه زیباشهر اختصاص یافت.

زمینرایگان تهیه مسکن برای ۵۰۰ مددجوی بهزیستی دزفول

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سعید ایثاری گفت : یکی از اقدامات مهم سازمان بهزیستی، کمک به مددجویان و توان خواهان برای تهیه مسکن است.

وی ادامه داد: سال گذشته آمار مددجویانی که فاقد مسکن و واجد شرایط بودند جمع آوری و در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام شدند.

رییس بهزیستی دزفول بیان کرد: جلسات زیادی با همت فرماندار و نماینده دزفول در این خصوص تشکیل و با کمک اتحادیه مسکن این افراد دسته بندی و زمین موردنظر از مسکن و شهرسازی برای آن‌ها تهیه شد.

وی با بیان اینکه زمین‌های موردنظر در زیباشهر در مرحله تسطیح هستند، افزود: در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن ویژه مددجویان در چهار سایت آغاز شده و ۵۳ نفر از مددجویان متقاضی، آورده اولیه را نیز واریز کرده‌اند.

ایثاری به پیشرفت ۱۰ درصدی این طرح برای متقاضیانی که آورده را واریز کرده‌اند، اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود با مشارکت.‌های مردمی و فراخوانی که به نیکوکاران برای تامین مسکن مددجویان بهزیستی داده می. شود میزان آورده کمتر شود و افراد بی‌سرپرست، ایتام و معلولان شدید و نیازمند به مسکن ارزان دست یابند.

وی با بیان اینکه واحد‌ها به صورت ۲ واحدی و سه واحدی در قالب ۷۵متری و ۹۵ متری در این طرح ساخته می‌شوند، افزود: همه معلولان در طبقات همکف ساکن می‌شوند ضمن اینکه در این واحد‌ها ویژه معلولان نیز مناسب سازی خواهند شد.

رییس بهزیستی دزفول گفت: سازمان بهزیستی برای کمک به تهیه مسکن مددجویان، مبالغی به عنوان بلاعوض پرداخت خواهد کرد و هزینه انشعابات نیز برای مددجویان رایگان خواهد بود.

ابتدای امسال، عملیات ساخت ۱۰۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان در زیباشهر دزفول آغاز شده بود که اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم این تعداد را به ۵۰۰ مسکن افزایش دهیم.

 در حال حاضر هشت هزار و ۴۰۰ نفر تحت پوشش بهزیستی دزفول هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.