کد خبر : 5550
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 - 19:21

تهیه یک بسته حمایتی ویژه از کلیه واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: سیل خوزستان، علاوه بر وارد کردن خسارت مستقیم به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز، باعث خسارت کلیه واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،اخلاق محمدیان در اولین گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: سیل خوزستان، علاوه بر وارد کردن خسارت مستقیم به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز، باعث خسارت کلیه واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده است.

IMG 20190502 201448 862 300x228 تهیه یک بسته حمایتی ویژه از کلیه واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،اخلاق محمدیان در اولین گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال رونق تولید اظهار کرد: خسارت سیل به واحدهای صنعتی را به دو دسته مستقیم و غیرمستقیم می توان تقسیم کرد که بخشی از واحدهای استان متحمل خسارات مستقیم مانند خسارت به زیرساخت ها، ماشین آلات، مواد اولیه و محصول تولیدی شده اند که تاکنون بر اساس فرم های خوداظهاری توزیع شده، خسارت دیده اند.

محمدیان ادامه داد: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز بصورت غیرمستقیم نیز با وقفه در تولید، از دست دادن زمان برای انجام تعهدات خود، از دست دادن بازار مواجه بوده اند اما این مشکلات تنها به واحدهای این شهرک محدود نمی شود و چون تمامی استان با سیل درگیر بوده است واحدهای مستقر در سایر شهرکها و نواحی صنعتی استان نیز به دلایلی مانند مسدود بودن راه ها و عدم امکان حضور کارکنان لدر محل کار، از دست دادن مواد اولیه خود مانند محصولات کشاورزی زیرآب رفته در مزارع و کشت و صنعت ها و یا واحدهای درگیر سیل، یکطرفه بودن یا مسدود بودن مواصل ارتباطی استان و میسر نبودن رساندن محصولات تولیدی به بازارهای هدف و غیره متحمل خسارات شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خسارات سیل را تنها معطوف به خسارات مادی ندانست و بر لزوم توجه و اهمیت قائل شدن ویژه برای ابعاد روحی و روانی و فشارهایی که از این منظر به صنعتگران وارد شده است تأکید کرد.

وی از مقام عالی و مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار تهیه یک بسته حمایتی ویژه در راستای جبران بخشی از خسارات وارد شده در ابعاد مادی و روانی به کلیه واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان خوزستان شد .

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بر تصریح بر لزوم تسریع در اعلام نحوه بازپرداخت و جبران خسارات مادی وارد شده به واحدهای تولیدی، یادآور شد: بدون شک بزرگترین دغدغه صنعتگرانی که ابنیه، ماشین آلات، مواد اولیه یا محصول نهایی آنان در سیل اخیر آسیب دیده است چگونگی پرداخت خسارت به آنان و تسریع در این امر در راستای جلوگیری از خسارات بیشتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.