کد خبر : 5129
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 19:39

توزیع ۱۱۰ هزار لیتر آب معدنی در شهرهای سیل زده خوزستان

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: به منظور تامین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل حدود ۱۱۰ هزار لیتر آب معدنی بسته‌بندی شده توزیع شده و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده‌اند انجام شده و این امر همچنان ادامه دارد. به

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: به منظور تامین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل حدود ۱۱۰ هزار لیتر آب معدنی بسته‌بندی شده توزیع شده و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده‌اند انجام شده و این امر همچنان ادامه دارد.IMG 20190406 WA0052 300x200 توزیع 110 هزار لیتر آب معدنی در شهرهای سیل زده خوزستان
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب صادق حقیقی پور با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه اظهار کرد: در حال حاضر ۵ تانکر آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده که دو تانکر در دو کمپ شهر گوریه و دو تانکر در مرکز شهر مستقر شده و یک تانکر به صورت ۲۴ ساعته  آب شرب تانکرهای مستقرشده را تامین می‌کند.
وی افزود: آبفا خوزستان تا کنون ۱۰ هزار لیتر آب معدنی در شهر گوریه توزیع کرده است و عملیات آبرسانی به شهرهای سیل زده به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و در این شهر اصلا مشکل کمبود آب وجود ندارد.
مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت آب در استان خوزستان بیان کرد: واحدهای کنترل و کیفیت آب در شهرها مستقر هستند و با نظارت بهداشت کیفیت آب شرب مورد بررسی قرار می‌گیرد و کیفیت آب به صورت دقیق و لحظه‌ای بررسی می‌شود.
حقیقی پور با اشاره به مهمترین اولویت آبفا خوزستان تصریح کرد: خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب شهرهای سیل زده است و تمامی ادارات آبفا خوزستان به صورت ۲۴ ساعته در آماده‌باش کامل هستند.
وی با اشاره به راه‌اندازی مانیتورینگ ستاد بحران در آبفای خوزستان گفت: مرکز مانیتورینگ ستاد بحران آبفا خوزستان در شرکت از ابتدای بحران سیل راه‌اندازی شده است و به صورت ۲۴ ساعته وضعیت آبرسانی با نظارت دقیق و به صورت آنلاين كنترل و بررسی می‌شود.
مدیرعامل آبفا خوزستان اظهار کرد: به منظور تامین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل حدود ۱۱۰ هزار لیتر آب معدنی بسته‌بندی شده توزیع شده و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده‌اند انجام شده و این امر همچنان ادامه دارد.
حقیقی پور با اشاره به برآورد اولیه خسارت به  تاسیسات آب و فاضلاب در شهرهای خوزستان خاطرنشان کرد: سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در خوزستان خسارات بسیار زیادی وارد کرده است که این خسارت بالغ بر یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال است و برآورد اولیه خسارات در بخش تاسیسات آب بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال  و ۹۵۰ میلیارد ریال در بخش فاضلاب بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.