کد خبر : 21014
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 14:55

توقیف ۲ شناور تجاری حامل کالای قاچاق در سواحل بندرماهشهر

مرزبانان بندر ماهشهر در بازرسی از شناور‌های توقیفی ۵۰ دستگاه کولر اسپیلت، ۳۵ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی را کشف کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، ️سرهنگ اکبر راشدنیا، مرزبانان بندر ماهشهر در این باره اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و

مرزبانان بندر ماهشهر در بازرسی از شناور‌های توقیفی ۵۰ دستگاه کولر اسپیلت، ۳۵ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی را کشف کردند.

951741510 توقیف ۲ شناور تجاری حامل کالای قاچاق در سواحل بندرماهشهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، ️سرهنگ اکبر راشدنیا، مرزبانان بندر ماهشهر در این باره اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناور‌های عبوری در سواحل خلیج فارس موفق شدند دو شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشور‌های حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی ازشناور‌های توقیفی ۵۰ دستگاه کولر اسپیلت، ۳۵ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی را کشف کردند.

سرهنگ راشدنیا با اشاره به دستگیری ۶ متهم، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرماهشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان با جدیت در مقابله با هرگونه قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از مرز‌های مقدس ایران اسلامی با اقتدار کامل ایستاده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.