کد خبر : 20754
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 17:02

توقیف ۴ شناور حامل کالای قاچاق در خلیج فارس

جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۴ شناور باری و کشف ۱۰۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های شمالی خلیج فارس خبر داد. منصور رضا عزیزی، جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی،

جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۴ شناور باری و کشف ۱۰۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های شمالی خلیج فارس خبر داد.

منصور رضا عزیزی، جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورهای عبوری در سواحل خلیج فارس موفق شدند ۴ شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر بندرماهشهر در حرکت بودند را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از شناورهای توقیفی ۱۳۵ دستگاه یخچال ساید، ۹۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۵دستگاه کولر گازی دوتیکه، ۷۰دستگاه ماشین ظرفشویی، ۵۰ دستگاه ماکروفر، ۳۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی و ۳۵ دستگاه جارو برقی را کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری ۲۴ متهم، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۱۰۷ میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی استان، با جدیت در مقابله با هرگونه قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از مرزهای مقدس ایران اسلامی با اقتدار کامل ایستاده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.