کد خبر : 8801
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 22:53

تیراندازی وحشتناک در مراسم خاکسپاری شرور معروف ایران

حوادث؛پسر ۱۷ ساله شروری که چند روز پیش در یک حادثه رانندگی جانش را از دست داده بود بعد از مرگش هم نظم منطقه کوی کارگر را برهم زد.  به گزارش رکنا ، دوستان این شرور ۱۷ ساله در مراسم خاکسپاری اش با کلت کمری تیراندازی کردند. در پی وقوع یک تصادف مرگبار پراید با

حوادث؛پسر ۱۷ ساله شروری که چند روز پیش در یک حادثه رانندگی جانش را از دست داده بود بعد از مرگش هم نظم منطقه کوی کارگر را برهم زد.  به گزارش رکنا ، دوستان این شرور ۱۷ ساله در مراسم خاکسپاری اش با کلت کمری تیراندازی کردند.

در پی وقوع یک تصادف مرگبار پراید با پژو ۴۰۵ در جاده بریم آبادان که۴ کشته و ۲ زخمی بر جا گذاشت و یکی از کشته شدگان این حادثه نوجوان شرور آبادانی بود که خلاف های بسیاری در پرونده خود داشت امروز هم وی پس از مرگش باعث تیراندازی شد.

دوستان این نوجوان ۱۷ساله شرور برای شادی روحش اقدام به تیراندازی با سلاح کلت کمری در منطقه کوی کارگر که منزل این فرد بود کردند. این مراسم در مسجدی برگزار شد که این پسر شرور بارها به دلیل نداشتن حالت طبیعی برای نمازگزاران و نیروهای پایگاه بسیجش ایجاد مزاحمت و به آنها فحاشی کرده بود. گفته می شود دوستان وی برای یادگاری نگه داشتن قمه این پسر۱۷ساله که همیشه به کمر داشت با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند.

قمه این شرور در شب تصادف و مرگ وی درون پراید بوده که توسط یکی از دوستانش قبل از حضور پلیس از پراید برداشته می شود که دوستان صمیمی این  فرد شرور هریک خواهان نگه داشتن قمه وی به عنوان یادگاری هستند.

گفتنی است در مراسم خاکسپاری این شرور نوجوان تعداد زیادی از اراذل و اوباش جویای نام و همچنین سارقان خلافکار حرفه ای تحت تعقیب پلیس نیز در کنار خانواده اش دیده می شدند. لازم به ذکراست این نوجوان ۱۷ساله باتوجه به سن و سال کمش بارها توسط پلیس آبادان به دلیل شرارت و ایجاد مزاحمت دستگیر شده بود.

گفتنی است مرگ این فرد خیلی ها را خوشحال کرد. به دلیل اینکه وی با شرارتهایش ممکن بود خانواده های زیادی را داغدارکند. لازم به ذکر است با توجه به خاکسپاری ۳ فرد دیگر کشته شده در این حادثه تیراندازیهایی نیز در مراسم خاکسپاری شان صورت گرفت که پلیس به دنبال شناساسی و دستگیری عاملان تیراندازی در این دو مراسم است.(رکنا)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.