جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد

در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ جشنواره ای با نام سفره های هفت سین با هدف ایجاد فضایی شاد و با نشاط و پاسداشت آیین های کهن از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد. به گزارش سایت شهرداری اهواز ، جشنواره سفره های هفت سین برای پنجمین بار در آستانه نوروز به همت مدیریت

در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ جشنواره ای با نام سفره های هفت سین با هدف ایجاد فضایی شاد و با نشاط و پاسداشت آیین های کهن از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد.

sofrehaye haftsin 5 1 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، جشنواره سفره های هفت سین برای پنجمین بار در آستانه نوروز به همت مدیریت فرهنگی و هنری معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در بلوار ساحلی کیانپارس برگزار گردید. این جشنواره هنری که طی سالهای برگزاری آن با حضور و استقبال بسیار خوب شهروندان همراه بوده توانسته زمینه ای برای بروز خلاقیت های علاقه مندان به هنرهای دستی باشد.

 در پنجمین دوره این جشنواره که جمعه ۲۷ اسفند ماه برگزار گردید ۳۴ نفر شرکت کننده ، سفره های هفت سین خود را آراسته و به نمایش گذاشتند. متقاضیان شرکت در این جشنواره مردمی از ساعت ۱۵  با حضور در محل برگزاری جشنواره واقع در بلوار ساحلی کیانپارس جهت ثبت نام اقدام نمودند و به افراد متقاضی یک ساعت و سی دقیقه فرصت داده شد که سفره های هفت سین خود را بیارایند.

پس از پایان مهلت تعیین شده ، داوری جهت تعیین زیباترین و خلاقانه ترین سفره های هفت سین آغاز شد و با رای هیئت داوران و امتیازدهی به آیتم های مختلف ، بهترین سفره های هفت سین مشخص شدند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور آهن جان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار شد وی ضمن تبریک میلاد بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(ص) و نیز فرا رسیدن ایام باستانی نوروز و همچنین خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در پنجمین جشنواره سفره های هفت سین گفت: در سال جدید برای مهمانان نوروزی برنامه های متنوعی از جمله،  برنامه های شاد و متنوع در ۱۶  پارک ، تور گردشگری رایگان برای مهمانان نوروزی و همشهریان عزیز و نیز به مدت ۱۲ شب در تالار مهتاب از ساعت ۹ شب الی ۱۱ شب جنگ شادی نیز برپا می باشد.

وی افزود: تقدیر و تشکر می کنم از اعضاء محترم شوری اسلامی کلانشهر اهواز که نگاه ویژه ای به حوزه معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری داشتند و همچنین تشکر از شهردار خستگی ناپذیرجناب دکتر موسوی که نگاه خاص و حمایتهای ویژه ای  به حوزه اجتماعی دارند زیرا در این ۱۱ سال در شهر اهواز هیچگونه فرهنگسرایی ساخته نشده است ولی در دوره ایشان ۷ فرهنگسرا کلنگ زنی شده است که انشاا… سال ۱۳۹۶ چهار تا فرهنگسرا به بهره برداری می رسد.

آهن جان افزود: در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری با هماهنگی مدیران چهارگانه و معاونین فرهنگی مناطق هشتگانه اهواز ۱۸۵۲ برنامه برای سال ۱۳۹۶ طراحی شده است و تلاش بر این است که بتوان۶۰ در صد آن را برای خانواده ها و کاهش آسیب های اجتماعی انجام داد.

شایان ذکر است در پایان این جشنواره طی مراسمی از نفرات اول تا هشتم با اهداء جوایز ارزشمند و همچنین لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد. همچنین به ۱۰  نفر که برگزیده از نگاه داوران بودند نیز هدایایی تعلق گرفت.

این جشنواره با تلاش معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز و با هدف زنده نگهداشتن و پاسداشت آیین های کهن ایران زمین ، در پارک ۴۲ هکتاری واقع در بلوار ساحلی کیانپارس برگزار گردید.  

روابط عمومی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز

sofrehaye haftsin 1 1 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 2 1 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 3 1 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 4 1 300x215 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 5 2 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 6 1 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 8 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 9 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 10 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 11 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 12 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 13 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 14 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 15 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 16 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 17 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 18 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد sofrehaye haftsin 19 300x200 جشنواره سفره های هفت سین در روزهای پایانی سال برگزار شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.