کد خبر : 4987
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردین 1398 - 15:41

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اهواز به ریاست کتانباف شهردار اهواز به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی در سطح شهر تشکیل شد. به گزارش خوزتاب در این جلسه که با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری مناطق تشکیل شد، کتانباف ضمن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اهواز به ریاست کتانباف شهردار اهواز به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی در سطح شهر تشکیل شد.IMG 20190326 155335 549 300x200 جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اهواز برگزار شد

به گزارش خوزتاب در این جلسه که با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری مناطق تشکیل شد، کتانباف ضمن عرض تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در جریان سیلاب شیراز گفت: پس از سالها عدم بارندگی، بارش های وسیع امسال در سطح کشور باعث بروز سیلاب در چندین استان کشور از جمله گلستان، مازندران، فارس، سمنان و از جمله خوزستان شده است.

شهردار اهواز با اشاره به جلسات مکرر در ستاد بحران استانداری خوزستان افزود: با توجه به احتمال افزایش دبی رودخانه کارون در صورت نیاز به جهت رفاه حال شهروندان و مهمانان نوروزی (به جهت ناآشنایی با شرایط) در صورت نیاز با هماهنگی شورای ترافیک استان و پلیس راهور، مسیرهای خطوط مسیر بلوار ساحلی برای مدتی بسته می شود.

شهردار اهواز دستور داد: کلیه مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری به همراه نیروها با کلیه ماشین آلات به صورت شبانه روزی در سطح مناطق حضور موثر داشته باشند، شیفت بندی لازم نیز انجام شود و تلاش همه جانبه برای رفع آبگرفتگی ها از سطح معابر نیز جریان یابد.

کتانباف اذعان کرد: در ابتدای تعطیلات، برخی از مسافرین در سواحل کارون اسکان داده شدند که با توجه به شرایط جوی کلیه مسافرین به سمت نمایشگاه بین المللی هدایت شدند. در این خصوص از مابقی ظرفیت ها از قبیل سالن های ورزشی و مدارس هم استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر هماهنگی بین بخشی بیان کرد: شهرداری اهواز به عنوان یکی از دستگاههای مهم و تاثیرگذار زیر نظر ستاد بحران استانداری خوزستان و آماده کمک در زمینه خدمات رسانی در زمینه مقابله با عوارض آبگرفتگی ها است.

شهردار اهواز خبر داد: فعالیتهای ایمن سازی ساحل کارون نیز در برخی نقاط انجام شده و کماکان نیز در جریان است.

کتانباف در پایان گفت: از کلیه شهروندان و مسافرین عزیز خواهش می کنم که برای پرهیز از خطرات در پیش رو تا عادی شدن وضعیت از تردد و رفتن به پارک های ساحلی خودداری کنند.روابط عمومی شهرداری اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.