جوشش مواد نفتی از زیر یک مغازه + تصاویر

یکی از مغازه داران پاساژ ۱۷ شهریور مسجد سلیمان از جوشش مواد نفتی پس از زلزله ۵/۷ ریشتری مسجدسلیمان در مغازه خود خبر داد. به گزارش خوزتاب، صادق شهنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس از زلزله اول در مسجدسلیمان از کف مغازه شاهد خروج مواد نفتی هستیم به گونه ای که مجبور شدیم

یکی از مغازه داران پاساژ ۱۷ شهریور مسجد سلیمان از جوشش مواد نفتی پس از زلزله ۵/۷ ریشتری مسجدسلیمان در مغازه خود خبر داد.

IMG 20190713 071937 668 300x249 جوشش مواد نفتی از زیر یک مغازه + تصاویر
به گزارش خوزتاب، صادق شهنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس از زلزله اول در مسجدسلیمان از کف مغازه شاهد خروج مواد نفتی هستیم به گونه ای که مجبور شدیم به خاطر جلوگیری از خطرات احتمالی فعالیت خود را به حالت نیمه تعطیل در بیاوریم. وی با بیان این که به تمامی جاهایی که می بایست اطلاع دهیم گفتیم اما متاسفانه تاکنون کسی به مشکل ما رسیدگی نکرده است.

یکی دیگر از بازاریان قدیمی در این منطقه گفت: سال ۶۸ بر اثر نشت گازهای زیر زمینی روبروی همین پاساژ یکی از مغازه ها دچار انفجار شد و سه کشته و بیش از ۴۵ مجروح بر جای گذاشت و این نشان می دهد سابقه نشت نفت و گاز در این منطقه وجود دارد و ممکن است برای ساکنین خطرساز شود.

IMG 20190713 070449 164 300x300 جوشش مواد نفتی از زیر یک مغازه + تصاویر

اهالی پاساژ ۱۷ شهریور مسجدسلیمان از مسئولان شهرستان خواستند سریعاً به این مشکل رسیدگی چرا که با توجه به پس لرزه های مکرر هر لحظه ممکن است اتفاق ناگواری بیفتد و باعت لطمات جبران ناپذیری شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.