کد خبر : 26478
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 23:05

حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در کاروان راهیان نور

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، راهیان نور را یک رزمایش بزرگ فرهنگی دانست و گفت: با حضور مردم به ویژه جوانان، این حرکت هرساله پرشورتر برگزار می‌شود.

 حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در کاروان راهیان نور

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛  سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ در جمع خبرنگاران بیان کرد: روزانه راهیان نور مردمی، دانشجویی و دانش آموزی در قالب کاروان یا شخصی وارد یادمان‌های خوزستان می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، راهیان نور را یک رزمایش بزرگ فرهنگی دانست و تاکید کرد: با حضور مردم به ویژه جوانان در یادمان‌های راهیان نور، این حرکت هرساله پرشورتر برگزار می‌شود.

وی خبر داد: خادمان و راویان در طول روز در حال ارائه خدمات به زائران راهیان نور هستند؛ البته پیش بینی‌های لازم در اردوگاه‌ها برای اسکان زائران راهیان نور به ویژه کاروان‌های استان‌های دیگر انجام شده است.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: با همت و تلاش منطقه سوم نیروی دریایی در یادمان اروند تجهیزات نیروی دریایی در معرض دید زائران قرار می‌گیرد و زائران سوار کشتی می‌شوند و راویان در مسیرها، عملیات دفاع مقدس در این یادمان‌ها را برای مردم عنوان می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.