کد خبر : 5616
تاریخ انتشار : جمعه 13 اردیبهشت 1398 - 15:25

حمایت مناطق نفت خیز جنوب از پیمانكاران صنعت نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این شرکت برای حمایت از پیمانکاران برنامه ریزی خوبی صورت داده است و امیدواریم بتوانیم در اجرا در کنار هم به اهداف کلان خود دست پیدا کنیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، مهندس احمد محمدی روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سمینار تبیین نقش طرح های

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این شرکت برای حمایت از پیمانکاران برنامه ریزی خوبی صورت داده است و امیدواریم بتوانیم در اجرا در کنار هم به اهداف کلان خود دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، مهندس احمد محمدی روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سمینار تبیین نقش طرح های نگهداشت و افزایش تولید نفت در رونق کسب و کار در شرکت های سرمایه گذاری ، تامین کنندگان و پیمانکاران صنعت نفت با تبریک روز معلم گفت: بر خود لازم می‌دانم این روز بزرگ را به جامعه معلمین تبریک بگویم چرا که اگر امروز ما در چنین جایگاهی قرار گرفته ایم مدیون معلمین هستیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید گفت: نگاه مناطق نفت خیز جنوب عمل کردن و تحقق بخشیدن به این پیام رهبری است.

مهندس محمدی تصریح کرد: فارغ از این که ما این سوی میز هستیم یا آنسوی میز همه دلسوز کشورمان هستیم و از این جهت بخش عمده نگاه ما در مناطق نفت خیز جنوب کمک به پیمانکاران است.

وی افزود‌: سه سال زمان برد و تمامی این مخازن مورد مطالعه قرار گرفته است و امروز با جدیت به دنبال آن هستیم که با استفاده از حداکثر توان داخلی به ایجاد کسب و کار و رونق تولید که هدف نهایی است برسیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در این شرکت طرح نگهداشت و تولید؛ جمع آوری گازها و توسعه و بازسازی طرح های موجود از اولویت اصلی ما محسوب می شوند.

محمدی بیان کرد: هر ۲۸ مخزن در مناطق نفت خیز جنوب خواهد بود و همانگونه که مقام عالی وزارت نیز بیان کردند در یکسال اول مشکلی از لحاظ مالی نخواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای اقتصاد مشکلی در اجرای کار نخواهیم داشت و با روحیه ای که در شماها مشاهده می شود و با قدمت ۱۱۰ ساله مناطق نفت خیز جنوب امیدواریم در پایان این طرح ها، شاهد تحول بزرگی در منطقه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.