خبرنگاران شهرستان هفتکل تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل اسحاق مرادی فرماندار شهرستان هفتکل در مراسمی که چهارشنبه هجدهم مرداد به مناسبت روز خبرنگار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی اظهار کرد: تقوای گفتاری از مهمترین عوامل پیشرفت یک خبرنگار است و خبرنگاران آرمانی کسانی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل اسحاق مرادی فرماندار شهرستان هفتکل در مراسمی که چهارشنبه هجدهم مرداد به مناسبت روز خبرنگار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی اظهار کرد: تقوای گفتاری از مهمترین عوامل پیشرفت یک خبرنگار است و خبرنگاران آرمانی کسانی هستند که از انعکاس اخبار غیر مفید و تنش زا پرهیز کنند و راستگویی و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 522613 orig 300x225 خبرنگاران شهرستان هفتکل تقدیر شدند

وی در اشاره به جایگاه و نقش موثر خبرنگار در جامعه گفت: بی شک سخت ترین کارفرهنگی رسالت خبرنگاری است زیرا که هدف جامعه خبرنگاری بالا بردن آگاهی مردم و در کنار آن همکاری در حل معضلات جامعه است.

 

حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل نیز در بیان جایگاه خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سرمایه های ملی ما هستند و ما وظیفه داریم از آنها به نحو شایسته تقدیر کنیم. بدین دلیل امسال متفاوت تر از هرسال با پیشنهاد فرماندار شهرستان از خبرنگارانی که مدرک خبرنگاری و مطبوعاتی دارند تقدیر شد.

 

گفتنی است درپایان مراسم ازخبرنگاران و اهالی رسانه با تقدیم لوح تقدیر و جوایزی از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و فرمانداری تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.