کد خبر : 9065
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 0:07

خبرنگاران نسبت به فساد مسامحه نکنند

امام جمعه خرمشهر گفت: خبرنگاران نسبت به فساد در هر نقطه و هر مکان شهرستان هیچ مسامحه و مماشاتی نداشته باشند و البته مماشات نداشتن به ای معنا نیست که در همان ابتدا فساد رسانه‌ای شود. حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امروز اظهار کرد: گفتمان مطالبه‌گری در کشور باید تقویت شود و البته که بنده با

امام جمعه خرمشهر گفت: خبرنگاران نسبت به فساد در هر نقطه و هر مکان شهرستان هیچ مسامحه و مماشاتی نداشته باشند و البته مماشات نداشتن به ای معنا نیست که در همان ابتدا فساد رسانه‌ای شود.

13980507000345 Test PhotoN 300x151 خبرنگاران نسبت به فساد مسامحه نکنند

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امروز اظهار کرد: گفتمان مطالبه‌گری در کشور باید تقویت شود و البته که بنده با تمام توان و وجود از این گفتمان حمایت می‌کنم.

وی افزود: البته این گفتمان باید در قالب قانون باشد و مطالبه گران با شناخت صحیح و درست این قانون را دنبال کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: خبرنگاران نسبت به فساد در هر نقطه و هر مکان شهرستان هیچ مسامحه و مماشاتی نداشته باشند.

عادلپور عنوان کرد: خبرنگاران به صورت آگاهانه، دقیق و جدی وارد عمل بشوند و دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و… را مطلع کنند، البته مماشات نداشتن به ای معنا نیست که در همان ابتدا فساد رسانه‌ای شود، چه بسا در برخی مواقع رسانه‌ای کردن آن ضرر داشته باشد.

وی متذکر شد: باید از حقوق عامه مردم در هر سطح و زمینه‌ای صیانت کنیم و هر کجا که بر خلاف حقوق عامه اقداماتی در حال انجام باشد به صورت آگاهانه و هوشیارانه ورود شود.فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.