کد خبر : 20915
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 13:28

خنفری سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر شد

طی حکمی از سوی حمید بنی‌تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، غلامرضا خنفری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر منصوب شد و به مدیریت سه ساله و پرابهام قادرشریفی بر ورزش این شهرستان پایان داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مراسم تودیع و معارفه صبح امروز یکشنبه ١٩ دی ماه

طی حکمی از سوی حمید بنی‌تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، غلامرضا خنفری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر منصوب شد و به مدیریت سه ساله و پرابهام قادرشریفی بر ورزش این شهرستان پایان داد.

IMG 20220109 WA0005 خنفری سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مراسم تودیع و معارفه صبح امروز یکشنبه ١٩ دی ماه ١۴٠٠ با حضور صفر احمدی معاون پشتیبانی مالی و اداری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در سالن جلسات فرمانداری بندرماهشهر برگزار شد.

نکته قابل توجه در این مراسم غیبت قادرشریفی رییس سابق اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر بود که به دلایل نامعلوم گوشی تلفن همراه خود را خاموش کرده و در مراسم حضور نیافت!

غلامرضا خنفری فرزند خرمشهر و از ملی پوشان و قهرمانان اسبق رشته دوومیدانی است که بیش از ٢٠سال سابقه مدیریت ورزشی در شهرهای آبادان، بندرماهشهر، اهواز و خرمشهر را در کارنامه دارد و هم اکنون رئیس هیئت دوومیدانی استان خوزستان است.

خنفری پیش از این و در سال های٩٠ و ٩١ ریاست اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر را به عهده داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.