کد خبر : 6979
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 خرداد 1398 - 5:43

خوزستان همچنان میزبان فینال جام حذفی فوتبال

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: دیدار فینال جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.  افشین حیدری در گفت و گو با خوزتاب، اظهار کرد: طی صحبت های صورت گرفته و رایزنی‌های بسیاری که داشتیم، فینال جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.  وی ادامه داد: این فینال برای  دو سال

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: دیدار فینال جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.
photo 2017 09 29 14 06 47 300x200 خوزستان همچنان میزبان فینال جام حذفی فوتبال
 افشین حیدری در گفت و گو با خوزتاب، اظهار کرد: طی صحبت های صورت گرفته و رایزنی‌های بسیاری که داشتیم، فینال جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.
 وی ادامه داد: این فینال برای  دو سال در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزار شد ولی با توجه به اینکه این ورزشگاه از شرایط لازم برای برگزاری فینال در سال جاری برخوردار نبود و حتی صحبت‌هایی مبنی بر این که این دیدار در استان دیگری برگزار شود مطرح شد اما با تلاش‌هایی که داشتیم اجازه ندادیم مکان برگزاری فینال از خوزستان خارج شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدواریم مسوولان منطقه آزاد اروند کمک کنند تا ورزشگاه نفت و گاز اروندان شرایط خوبی پیدا کند تا سال آینده این فینال مجدد در ورزشگاه خرمشهر برگزار شود.
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، فینال جام حذفی،ساعت ۲۱ روز دوازده خردادماه بین تیم پرسپولیس و داماش در ورزشگاه شهدای فولاد (فولاد آرنا) به انجام می‌رسد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.