کد خبر : 8873
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مرداد 1398 - 14:33

خیران به مدرسه‌سازی در خوزستان توجه بیشتری کنند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: خیران به مدرسه‌سازی در خوزستان توجه بیشتری کنند چرا که غیر از کمبودهای موجود، فقط ۱۰۰ مدرسه در سیل اخیر در این استان آسیب دید. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خوزستان و اولین جشنواره مدرسه‌ای به‌منظور افزایش ایمنی مدارس

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: خیران به مدرسه‌سازی در خوزستان توجه بیشتری کنند چرا که غیر از کمبودهای موجود، فقط ۱۰۰ مدرسه در سیل اخیر در این استان آسیب دید.

PhotoGrid 1564052374150 300x300 خیران به مدرسه‌سازی در خوزستان توجه بیشتری کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خوزستان و اولین جشنواره مدرسه‌ای به‌منظور افزایش ایمنی مدارس با رویکرد خیران اظهار کرد: اگر از دوران طفولیت به فرزندان توجه و میان مردم، مدرسه و اولیای دانش آموزان گره بخورد؛ اگر این ارتباط بین اولیا، دانش آموزان و حتی مسجد تقویت شود، قطعاً بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: عمده مشکلات و معضلات اجتماعی از جمله طلاق به آموزش‌وپرورش برمی‌گردد که نیازمند توجه ویژه است  نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان توقع و انتظاری داریم از وزارت آموزش‌وپرورش که جایگاه علمی این استان را ارتقا دهد تا خوزستان مانند همیشه حرف اول را بزند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با تأکید بر لزوم رفع دغدغه معلمان به‌منظور تقویت آموزش‌وپرورش بیان کرد: در زمینه تربیت‌معلم یک دانشگاه در مرکز استان داریم که با مشکلات عدیده‌ای دارند که باید آنها را رفع و بستر لازم برای فعالیت آنها فراهم شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه شریان حیاتی کشور از استان خوزستان عبور می‌کند، یادآور شد: باید زمینه را در استان خوزستان به‌گونه‌ای فراهم کرد که همچنان توجه خیران مدرسه‌ساز به این استان متمرکز باشد چون بیش از ۱۰۰ مدرسه در سیلاب آسیب دیدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.