کد خبر : 10512
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 20:21

درآمد گردشگری در خوزستان می‌تواند از درآمد نفت بیشتر باشد

مشاور استاندار خوزستان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نظر استاندار خوزستان براین است که همکاری و حضور بخش خصوصی در مناطق گردشگری استان بیشتر شود تا اشتغالزایی کنیم چون اگر این امر صورت بگیرد هزینه خروجی ازطریق گردشگری در استان حتی از نفت نیز بیشتر خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری

مشاور استاندار خوزستان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نظر استاندار خوزستان براین است که همکاری و حضور بخش خصوصی در مناطق گردشگری استان بیشتر شود تا اشتغالزایی کنیم چون اگر این امر صورت بگیرد هزینه خروجی ازطریق گردشگری در استان حتی از نفت نیز بیشتر خواهد بود.

IMG 20190902 013616 149 300x213 درآمد گردشگری در خوزستان می‌تواند از درآمد نفت بیشتر باشد
IMG 20190902 001822 804 300x154 درآمد گردشگری در خوزستان می‌تواند از درآمد نفت بیشتر باشد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، رضا برون شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سه عاملی هستند که می‌توانند به شرط ورود بخش خصوصی در حوزه اشتغالزایی نقش بسزایی داشته باشند.

وی افزود: کسانی که با نام گردشگر می‌آیند پیام اهمیت و تمرکز بر این حوزه را می رسانند.

مشاور استاندار خوزستان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: در خوزستان خصوصا در شمال استان زمینه ایجاد طرح‌های گردشگری خوبی را داریم اما متأسفانه تاکنون کار چنان مفیدی در حوزه گردشگری و توریستی صورت نگرفته در حالی که در زمینه میراث فرهنگی اگر برآورد کنیم استانی درحد شیراز، اصفهان و شاید بالاتر از آن‌ها هستیم.

برون تاکید کرد: باید نسبت به جذب بخش خصوصی در این زمینه اقدام کنیم و دولت به عنوان ناظر همراهی و همکاری کند تا ایجاد اشتغال را نیز شاهد باشیم.

وی ادامه داد: نظر استاندار خوزستان نیز بر این است که همکاری و حضور بخش خصوصی در مناطق گردشگری استان بیشتر شود تا اشتغالزایی کنیم چون اگر این امر صورت بگیرد، هزینه خروجی از طریق گردشگری در استان حتی از نفت نیز بیشتر خواهد بود.

مشاور استاندار خوزستان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان بیان کرد: اکنون بزرگترین معضل کشور بیکاری جوانان است و اگر نتوانیم سرمایه‌داران خارجی و داخلی را برای ورود به مناطق توریستی استان جذب کنیم، قطعا در آینده با مشکلات جدی مواجه می شویم.
IMG 20190902 004503 879 300x213 درآمد گردشگری در خوزستان می‌تواند از درآمد نفت بیشتر باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.