درگیری خونین در روستای میثم تمار شوش

سرپرست دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش گفت در یک درگیری جمعی که روز سه شنبه در روستای میثم تمار این شهرستان رخ داد یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند. مصطفی یوسفی عصر  گفت: این درگیری طایفه‌ای بعد از ظهر سه شنبه در روستای خویس (میثم تمار) ؛ از توابع بخش شاوور شوش اتفاق

سرپرست دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش گفت در یک درگیری جمعی که روز سه شنبه در روستای میثم تمار این شهرستان رخ داد یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
download درگیری خونین در روستای میثم تمار شوش
مصطفی یوسفی عصر  گفت: این درگیری طایفه‌ای بعد از ظهر سه شنبه در روستای خویس (میثم تمار) ؛ از توابع بخش شاوور شوش اتفاق افتاد. وی گفت: در این درگیری مسلحانه یک جوان ۲۷ ساله با برخورد تیر به قفسه سینه اش کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. به گفته وی مجروحان به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.
وی اظهار کرد: با دستور قضایی، نیروی انتظامی در محل درگیری حاضر و امنیت کامل برقرار شده است. یوسفی علت بروز این درگیری‌ طایفه‌ای را اختلافات قبلی ذکر کرد و گفت: دستورات قضایی برای دستگیری قاتل صادر شده است. وی گفت: تا برقراری کامل آرامش نیروی انتظامی در روستا مستقر خواهد بود.
قاتل جوان ۲۷ ساله در کمتر یک ساعت در شوش دستگیر شد
 فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در شهرستان شوش خبر داد.
 سردار عباس زاده با بیان اینکه از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجا مانده، محل اختفاء قاتل فراری را در کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیرو یک قبضه اسلحه شکاری که متهم با آن اقدام به قتل نموده بود، کشف شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.