کد خبر : 16495
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 9:40

اقدام خوب

دستور مهم شریعتمداری به شرکت های تابعه وزارت کار در خوزستان؛ دفاتر خود را به خوزستان منتقل کنید

اخبار مهم خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید؛

‌وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه توسعه نیازمند توزیع متوازن منابع عمومی و بانکی است و بدون این توازن نمیتوان در مناطق مرزی محرومیت زدایی کرد، افزود: ۵۲ درصد از وام‌های بانکی کشور در تهران پرداخت می شود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب _ اخبار خوزستان؛ محمد شریعتمداری از دستور مهم خود به شرکت های تابعه در خوزستان خبر داد و گفت: دستور دادم  شرکت های تابعه وزارت کار ظرف سه ماه کلیه حساب های خود را به استان خوزستان انتقال دهند.

 

به گزارش خوزتاب؛ اَبَرشرکت های زیرمجموعه وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی از جمله صندوق بازنشستگی کشوری ، شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) و… دارای شرکت های بزرگ صنعتی در استان خوزستان هستند که حساب برخی از آنها در شهرهای دیگر خصوصا تهران است قرارداد های تجاری خود را در آنجا منعقد میکنند و به موجب این اقدام سود حساب ها و عوارض حاصل از قرارداد به آن شهر می رسد!

 

لازم به ذکر است شرکت های عظیم نفتی و پتروشیمی حاضر در استان خوزستان نیز چنین عملکردی دارند به طوری که سال گذشته ایزدی عضو شورای شهر اهواز به ایسنا گفته بود قراردادهای فروش نفت در تهران منعقد می‌شود و عوارض آن به خزانه شهرداری تهران واریز می‌شود. نفت اینجا استخراج می‌شود اما عوارضش، آنجا گرفته می‌شود.

 

IMG 20200927 083435 814 دستور مهم شریعتمداری به شرکت های تابعه وزارت کار در خوزستان؛ دفاتر خود را به خوزستان منتقل کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.