کد خبر : 5972
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 - 18:10

دستگاه های اجرایی کرامت انسانی سیل زدگان را رعایت کنند

مدیرکل اداره بازرسی استانداری خوزستان از مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواست در چارچوب طرح تکریم ارباب رجوع در برخورد با مراجعات سیل زدگان به ادارات ، دقت کنند کرامت انسانی این افراد حفظ شود. به گزارش خوزتاب،شهاب رزمی روز چهارشنبه در جریان برگزاری قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان در گفت وگو

مدیرکل اداره بازرسی استانداری خوزستان از مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواست در چارچوب طرح تکریم ارباب رجوع در برخورد با مراجعات سیل زدگان به ادارات ، دقت کنند کرامت انسانی این افراد حفظ شود.

n83308090 73016886 300x203 دستگاه های اجرایی کرامت انسانی سیل زدگان را رعایت کنند

به گزارش خوزتاب،شهاب رزمی روز چهارشنبه در جریان برگزاری قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیشتر قشرهای آسیب دیده از سیل در استان از روستائیان، عشایر و کشاورزان هستند و به دلیل شدت خسارات رنج های متعددی متحمل شده اند.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی و مدیران آنها باید در راستای طرح تکریم ارباب رجوع با این افراد برخورد محترمانه و همراه با شان و کرامت انسانی را رعایت کنند ، گفت: ممکن است مراجعات مردمی طی روزهای آینده به دستگاه های اجرایی به منظور پیگیری های اداری و یا درخواست ها بیشتر شود.

*تخلف عمده ای از خدمات رسانی ها گزارش نشده است
این عضو قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان خوزستان با تاکید بر اینکه تاکنون گزارش تخلف عمده ای به این اداره کل ارائه نشده، افزود: بازرسی های نامحسوسی در نحوه انجام وظیفه دستگاه های عضو این قرارگاه در حال انجام است و عملکرد آنها در حال بررسی است.
رزمی با اشاره به اینکه تعداد چهار گزارش در زمینه خدمات رسانی دستگاه های مرتبط ارائه شده است، گفت: بعد از بررسی و انجام تذکرات ، مشکلات مطرح شده برطرف شدند.

*دستگاه های اجرایی خسارات را واقعی اعلام کنند
مدیرکل اداره بازرسی استانداری خوزستان همچنین با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها در برآورد خسارات بزرگنمایی می کنند، گفت: طبق گزارشات دریافتی بخشی از گزارشات از میزان خسارات و آسیب های وارده واقعی تهیه نشده اند.
وی یادآور شد: از دستگاه های مرتبط در این زمینه خواسته می شود به منظور رعایت حقوق و حفظ بیت المال از هرگونه برآورد تقریبی و یا احتمالی خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.