کد خبر : 25802
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 19:07

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

دستگیری ۲۲ نفر اراذل و اوباش معروف استان خوزستان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در خوزتاب بخوانید

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۲۲ نفر اراذل و اوباش معروف توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

IMG 20230212 190953 464 دستگیری 22 نفر اراذل و اوباش معروف استان خوزستان

به گزارش  خوزتاب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش، هفتمین طرح سراسری دستگیری و کنترل اراذل و اوباش طی ۲ روز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان و همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس به منظور پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده کشی، سرقت به‌عنف، و .. با هماهنگی مرجع قضائی ۴۲۹ نفر اراذل و اوباش خطرناک استان که دارای سوابق کیفری و پرونده‌های مفتوحه قضائی می‌باشند، را مورد رصد و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۲۲ اراذل و اوباش معروف دارای پرونده‌های کیفری اعم از سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی و موارد بی‌شمار دیگر را شناسایی و طی عملیات‌های مقتدرانه و منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان گفت: از متهمان دستگیر شده ۲ قبضه سلاح جنگی کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه، تعدادی سلاح سرد و مقادیری موادمخدر کشف شد.

سردار صالحی عنوان داشت: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.