کد خبر : 9476
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 17:17

دعوت انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اهواز از خیرین برای مشارکت در تهیه قربانی

دهم ذی حجه الحرام، عید شریف أضحی یا قربان، یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان است؛ روزی که مسلمانان در آن، به محکم‌تر کردن پیوند خود با حضرت حق می‌اندیشند. عمل قربانی کردن علاوه بر ُبعد معنوی و دینی آن، در واقع نوعی کمک به اقشار ضعیف جامعه هم محسوب می شود چرا که متاسفانه

دهم ذی حجه الحرام، عید شریف أضحی یا قربان، یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان است؛ روزی که مسلمانان در آن، به محکم‌تر کردن پیوند خود با حضرت حق می‌اندیشند.

IMG 20190807 WA0019 200x300 دعوت انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اهواز از خیرین برای مشارکت در تهیه قربانی

عمل قربانی کردن علاوه بر ُبعد معنوی و دینی آن، در واقع نوعی کمک به اقشار ضعیف جامعه هم محسوب می شود چرا که متاسفانه در حال حاضر قیمت گوشت به نحوی است که بسیاری از خانواده ها توان تهیه آن را ندارد به طوری برخی از خانواده ها در طول یک سال هم، توانایی تامین اندکی گوشت را نداشته باشند؛ با این وصف تهیه و تدارک این محصول برای چنین افراد محرومی می تواند، حداقل برای لحظاتی لبخند را به لبان آنها بنشاند.

انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز هر سال در عید قربان پذیرای نذورات و قربانی های زیادی از سوی شهروندان فهیم و خداجوی اهوازی است. نذورات دریافتی این انجمن پس از دریافت، بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش تقسیم می شود.

با توجه به نزدیکی عید مبارک قربان، امسال نیز همچون سال های گذشته، انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز آمده دریافت نذورات عزیزانی است که قصد و نیت قربانی کردن دارند. ان شاء الله که این عمل خیر آنها مقبول درگاه احدیت واقع شود.

گفتنی است خیرینی که قصد مشارکت در این امر خداپسندانه را دارند، حتا با پرداخت کمترین مبلغ جهت تهیه گوسفند قربانی نیز، می توانند در این عمل خیر سهیم و شریک باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه مشارکت در تهیه قربانی و نذری از طریق زیر با این انجمن تماس حاصل فرمایید.

– سفارش اینترنتی: http://91.108.131.250/User/zebhonline.aspx

واریز وجه به ملی کارت:
۶۰۳۷-۹۹۱۱-۹۹۵۰-۲۶۱۲

ارسال پیامک واریزی به شماره:

۱۰۰۰۰۱۴۰۰

مراجعه حضوری به دفاتر انجمن در سطح شهر
– تلفن ۳۲۹۲۰۰۰۱ -۳۲۹۲۳۸۰۰

روابط عمومی انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.