کد خبر : 8812
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 23:27

دفتر تشکل های اقتصادی و کانون کارفرمایی استان خوزستان افتتاح شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی از برنامه های دولت است. سید نوراله حسن زاده در آیین افتتاح دفتر تشکل های اقتصادی و کانون کارفرمایی استان خوزستان که در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری انجام شد، گفت: فضای کسب و کار در کشور به دلیل ازدیاد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی از برنامه های دولت است.

IMG 20190724 201749 558 300x190 دفتر تشکل های اقتصادی و کانون کارفرمایی استان خوزستان افتتاح شد

سید نوراله حسن زاده در آیین افتتاح دفتر تشکل های اقتصادی و کانون کارفرمایی استان خوزستان که در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری انجام شد، گفت: فضای کسب و کار در کشور به دلیل ازدیاد متولیان امر در حوزه تولید و موازی کاری ها، فضای مناسبی نیست.

همچنین کشور از نظر منابع مالی در وضعیتی قرار دارد که همه در تلاش هستند تا کار خود را حفظ کنند و مشکلی سر راهشان قرار نگیرد اما تولید به گونه ای دچار مشکلاتی شده و شرایط برای کارآفرینان در کل کشور سخت تر شده است.

حسن زاده با بیان این که واحدهای تولیدی و کارآفرینان در این شرایط سخت اقتصادی، کارآفرینی و تولید را بیش از پیش انجام می دهند، اظهار کرد: دولت تا جایی که می تواند در کنار تولید کنندگان و کارآفرینان است اما همه باید دست به دست هم بدهند، تا در سال رونق تولید بتوانیم گامی موثر و نتیجه بخش در راستای حمایت از تولید برداریم.

وی افزود: افتتاح دفتر تشکل های اقتصادی و کانون کارفرمایی در محل این معاونت، به نوعی حمایت از این بخش اقتصادی و برای رفع موانع و مشکلات کارفرمایان است.

پاسخ اطمینان دولت به بخش خصوصی را با عملکردمان می دهیم   در بخش دیگر این آیین، فرشید پورحاجت دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن با ابراز خرسندی از اعتماد دولت به بخش خصوصی، از سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی به جهت افتتاح این دفتر جهت رفع مشکلات کارآفرینان گفت: اگر این دفتر درگذشته تشکیل می شد شاید بسیاری از مشکلات موجود را نداشتیم.

پورحاجت با بیان این که اقدام بسیار نیکویی است و آن را به فال نیک می گیریم، اظهار کرد: ما به عنوان بخش خصوصی پاسخ این اطمینان دولت را با عملکردمان خواهیم داد و تمام تلاشمان را برای همکاری با دولت برای توسعه رونق تولید خواهیم داشت.

قدردان حمایت دولت از بخش خصوصی هستیم   مدیر کل روابط کار و حمایت از مشاغل وزرات کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در جمع کارفرمایان و کارآفرینان استان، این اقدام معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری را در راستای توسعه اقتصادی عنوان کرد و گفت: این که مدیران این خطه قهرمان پرور و مردان نیک دولت در خوزستان، بخش خصوصی را در کنار خود دارند و از آن ها حمایت می کنند، اقدام نیکویی است و قدردان هستیم.

کوروش یزدان، حمایت از کارآفرینان و رفع مشکلات آن ها را از اولویت ها برای رسیدن به شعار سال دانست و افزود: این اقدام معاونت امور اقتصادی، به نوعی وحدت رویه و هم افزایی دولت و بخش خصوصی و برقراری روابط کار بیشتر بود.   یزدان همچنین به موضوع مدیریت سیل استان خوزستان هم اشاره کرد و با بیان این که تصمیمات خوبی درزمان وقوع سیل در استان خوزستان گرفته شد، اظهار کرد: در طول دوره بحران سیل ، همه دولت در کنار مردم قرار گرفتند و شب و روز تلاش کردند با استرس ها و شب نخوابی ها آن هم در ایام نوروز دلسوزانه پای کار بودند، تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد به نحوی که بحران به شکلی مدیریت شد که مردم با آسیب کمتری مواجه شدند.

مشارکت تشکل های کارفرمایی در شوراها و تصمیم گیری ها   نایب رییس کانون کارآفرینان استان خوزستان هم در حاشیه این افتتاحیه گفت: کانون کارفرمایان استان خوزستان یک تشکل زیر نظر اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

ایرج غدیرپور با بیان این که کانون فاقد دفتر بود، افزود: طی رایزنی هایی که با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان داشتیم، این دفتر کار را برای تشکل های اقتصادی و کارفرمایی در اختیار ما قرار داده و بناست که از این به بعد بر اساس ظرفیت های قانونی موجود، تشکل های کارفرمایی در شوراها و تصمیم گیری هایی که مرتبط با موارد کارآفرینی و کارفرمایی استان است، مشارکت داده شوند.

غدیرپور اضافه کرد: جلساتی که کانون در آینده خواهد داشت در این محل برگزار  می شود.   نایب رییس کانون کارآفرینان استان با بیان این که دولت برای حمایت از کارفرمایان پیش قدم شده، ادامه داد: همه کارفرمایانی که در مسیر کار متوجه مشکلاتی می شوند می توانند به این مکان مراجعه کنند، بنا داریم مشارکت ها را خیلی جدی تر از قبل دنبال کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.