دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی روز پنج شنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال به مصاف تیم پیکان می‌رود. گسترش فولاد – سایپا ساعت ۱۴/۱۵ تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر توانسته ۴ برد،۲ مساوی،۷ باخت،۸ گل زده و ۱۸ گل خورده را در کارنامه

دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی روز پنج شنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال به مصاف تیم پیکان می‌رود.

7137585 155 دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

گسترش فولاد – سایپا ساعت ۱۴/۱۵

تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر توانسته ۴ برد،۲ مساوی،۷ باخت،۸ گل زده و ۱۸ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

شاگردان فیروز کریمی در دیدار‌هایی که پشت سر گذاشتند توانستند با ۱۴ امتیاز رده دوازدهم جدول را بدست آورند.

بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد در دیدار هفته سیزدهم مقابل استقلال با شکست ۲ بر صفر مواجه شدند و به همین منظور آبی پوشان تبریزی در نظر دارند مقابل نارنجی پوشان سایپا ۳ امتیاز را کسب تا چند پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

در آن طرف تیم فوتبال سایپا با هدایت علی دایی توانسته رده ۶ جدول را با کسب ۲۰ امتیاز بدست آرد.

شاگردان علی دایی تا هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر ۵ برد،۵ مساوی،۳ باخت،۱۳ گل زده و ۱۵ گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند.

بازیکنان تیم فوتبال سایپا با برد در هفته سیزدهم مقابل مشکی پوشان دیار خراسان از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا در دیدار مقابل گسترشی‌ها ۳ امتیاز لازم را کسب کنند.

البته در این میان سایپایی‌ها در دیدار مقابل آبی پوشان تبریزی از حضور علی دایی محروم هستند و این مربی در بازی مقابل حریف تبریزی نمی‌تواند بازیکنانش را از روی نیمکت به دلیل محرومیت همراهی کند.

سایپایی‌ها برای ارتقای جایگاه خود در جدول نیاز به برد مقابل گسترشی‌ها دارند.

سلیمانی اصل و علی قلی زاده ۲ بازیکن سایپا نیز به دلیل محرومیت نمی‌توانند نارنجی پوشان را همراهی کنند.

7137596 398 دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

پیکان  – استقلال تهران ساعت ۱۵

تیم فوتبال پیکان با سرمربیگری مجید جلالی در رده سوم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

شاگردان جلالی تا هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر ۷ برد،۳ مساوی،۳ باخت،۱۵ گل زده و ۹ گل خورده را با کسب ۲۴ امتیاز در کارنامه به ثبت رساندند.

پیکانی‌ها در هفته سیزدهم مقابل استقلال خوزستان نتیجه را  واگذار کردند. شاگردان جلالی بدون شک در مقابل استقلال تهران به دنبال برد و کسب هر۳ امتیاز هستند تا جایگاه خود را در جدول تا چند پله ارتقا دهند.

امیر حسین صادقی تنها بازیکن پیکان است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل استقلال برای تیمش به میدان برود.

در آن سوی میدان استقلالی‌ها با هدایت شفر تا به اینجای رقابت‌ها توانستند نتایج خوبی را به رقم بزنند و این تیم تا هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر توانسته ۴ برد،۴ مساوی،۵ باخت،۸ گل زده و ۹ گل خورده را به ثمر برساند.

شاگردان شفر اکنون با کسب ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و بدون شک تقابل شفر و جلالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

استقلالی‌ها با برد ۲ بر صفر مقابل گسترشی‌ها در هفته سیزدهم به دنبال این هستند تا پیروزی جدیدی را مقابل پیکان رقم بزنند تا با کسب ۳ امتیاز جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

استقلالی‌ها در این دیدار می‌توانند از حضور وریا غفوری که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته استفاده کنند.

7137575 465 دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

سپاهان – استقلال خوزستان ساعت ۱۵/۱۵

تیم فوتبال سپاهان با هدایت زلاتکو کرانچار تا به اینجای رقابت‌ها توانسته ۳ برد،۵ مساوی،۵ باخت،۱۳ گل زده و ۱۵ گل خورده را به ثبت برساند.

شاگردان کرانچار با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول لیگ برتر،۱۴ امتیاز را از این رقابت‌ها بدست آوردند.

سپاهانی‌ها با باخت مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر به دنبال این هستند تا در دیدار مقابل استقلال خوزستان شکست خود را جبران کنند و بتوانند با کسب ۳ امتیاز تغییری را در رده جدولی داشته باشند.

در آن طرف تیم فوتبال استقلال خوزستان با سرمربیگری عبداله ویسی با ۱۳ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.

شاگردان ویسی تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر ۳ برد،۴ مساوی،۶ باخت،۱۰ گل زده و ۱۹ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کردند.

خوزستانی‌ها با برد یک بر صفر در هفته سیزدهم مسابقات به دنبال کسب پیروزی دیگری مقابل سپاهان هستند تا جایگاه خود را تا چند پله در جدول تغییر دهند.

علیرضا زندوی تنها بازیکن محروم استقلال خوزستان مقابل سپاهان است و از طرفی ویسی به مصاف تیمی می‌رود که در گذشته سرمربیگری آن را بر عهده داشته است.

7137577 793 دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

فولاد خوزستان – سپید رود رشت ساعت ۱۵/۳۰

تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت سیروس پورموسوی توانسته ۶ برد،۵ تساوی،۲ باخت،۱۴ گل زده و ۱۰ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان پورموسوی با کسب ۲۳ امتیاز رده چهارم جدول مسابقات را در اختیار دارند و این در حالی است که فولادی‌ها به دنبال برد و کسب ۳ امتیاز مقابل سپید رود رشت هستند تا چند پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

فولادی‌ها در هفته سیزدهم مقابل ذوب آهن توانستند به برد یک بر صفر برسند و بدون شک بازیکنان فولاد برای برد مقابل سپیدرودی‌ها به میدان می‌روند.

حامد لک تنها محروم تیم فولاد خوزستان در این مقابل سپید رود رشت است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با هدایت علی نظر محمدی توانسته تا کنون ۳ برد،۳ مساوی،۷ باخت،۱۲ گل زده و ۱۶ گل خورده را در کارنامه ثبت کند.

سپیدرودی‌ها با با کسب ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت با باخت ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر به دنبال برد مقابل فولاد خوزستان هستند تا با کسب ۳ امتیاز تا چند پله جایگه خود را در جدول ارتقا دهند.

حسین کعبی تنها بازیکن محروم سپید رود رشت مقابل فولاد خوزستان است.

پرونده بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام چهار دیدار بسته می‌شود  که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس  به مصاف ذوب آهن می‌رود.

7137573 524 دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

پرسپولیس- ذوب آهن/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۵

سرخپوشان پایتخت در بازی حساس و مهم روز جمعه در ورزشگاه آزادی پذیرای شاگردان امیر قلعه نویی هستند. آن‌ها هفته گذشته توانستند در بازی فینال گونه از سد پارس جنوبی عبور کنند و با ۲۷ امتیاز و یک بازی کمتر از رقیب جنوبی خود در صدر جدول قرار بگیرند.

شاگردان برانکو با روحیه مضاعف به مصاف تیم ذوب آهن می‌روند و قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود سه امتیاز این بازی را بگیرند  تا صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

البته پرسپولیسی‌ها کار سختی برابر شاگردان قلعه نویی دارند و  آن‌ها در ۵ بازی آخر خود برابر ذوب آهن با مربیگری برانکو سه باخت و دو مساوی بدست آوردند و این نشان می‌دهد که ذوب آهن به نوعی گربه سیاه سرخپوشان پایتخت است.

البته آنچه که پرسپولیسی‌ها را به امتیاز گیری برابر ذوب آهن امیدوار می‌کند این است که برانکو تاکنون مقابل قلعه نویی شکست نخورده است  و در ۵ جدال با قلعه نویی سه برد و دو تساوی به دست آورده است.

تیم پرسپولیس در روز‌های گذشته با مسائل حاشیه‌ای مواجه بوده است و بعد از جدایی طاهری از این تیم، ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس هم از سمتش استعفا کرد.

همچنین حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین این روز‌ها نامش در پرسپولیس زیاد شنیده می‌شود و بازیکنان پرسپولیس دوباره به دیدار او رفتند. البته گفته می‌شود هدایتی قرار است جایگزین طاهری در هیئت مدیره پرسپولیس شود، اما گرشاسبی این موضوع را رد کرد.

موضوع تمدید قرارداد برانکو هم جدی‌تر از گذشته شده است و گرشاسبی قول داده است که تا چند روز آینده قرارداد برانکو را تمدید می‌کند.

بشار رسن بازیکن مصدوم پرسپولیس بود که به احتمال زیاد به بازی با ذوب آهن می‌رسد. در حالی که گفته می‌شد که بیرانوند به علت محرومیت غایب بزرگ پرسپولیس برابر ذوب آهن است، اما فتاحی رئیس کمیته مسابقات اعلام کرد بیرانوند دو اخطاره است و مشکلی برای همراهی پرسپولیس در هفته چهاردهم ندارد.

در آن سوی میدان، شاگردان قلعه نویی هفته گذشته برابر فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و با ۱۶ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

آن‌ها قصد دارند شکست هفته قبل را برابر پرسپولیس جبران کنند، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند.

جدال دو مربی پرسپولیسی و استقلالی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

به هر حال باید پرسپولیس می‌تواند طلسم ناکامی‌های خود را برابر ذوب آهن بشکند یا نه!

7137580 793 دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

نفت تهران- پارس جنوبی جم/ ساعت ۱۵

شاگردان حمید درخشان سه هفته متوالی برابر حریفان خود شکست خوردند و رنگ برد را ندیدند. آن‌ها قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر پارس جنوبی جم نوار باخت‌های خود را قطع کنند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

تیم نفت تهران هنوز هم با مشکل مالی و مالکیتی مواجه است و وضعیت این تیم هنوز مشخص نیست.

در آن سوی میدان، تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته بازی ۶ امتیازی را برابر پرسپولیس در خانه اش از دست داد و با شکست مقابل سرخپوشان پایتخت صدر جدول را تقدیم شاگردان برانکو کرد.

محسن فروزان دروازه بان پارس جنوبی که تاکنون در موفقیت این تیم در لیگ برتر نقش اساسی داشت در بازی با پرسپولیس یکی از عوامل ناکامی تیمش بود. او در این بازی نتوانست پنالتی تیمش را گل کند و از آن طرف هم در دقیقه ۹۶ گل خورد تا در ناکامی تیمش نقش اساسی را داشته باشد.

به هر حال باید دید فروزان باز هم حاضر می‌شود که برای تیمش پنالتی بزند یا نه!

اگر پارس جنوبی بتواند سه امتیاز این بازی را کسب کند به صدر جدول باز می‌گردد به شرطی که پرسپولیس برابر ذوب آهن پیروز نشود.

تقابل د۲ مربی پرسپولیسی در این بازی جذاب و دیدنی است.

7137579 216 دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

مشکی پوشان دیار خراسان – پدیده/  ساعت ۱۵:۴۵

دربی مشهد میان دو تیم فوتبال مشکی پوشان دیار خراسان  و پدیده روز جمعه برگزار می‌شود.

شاگردان علیرضا مرزبان هفته گذشته در یک بازی جنجالی با نتیجه یک بر صفر برابر نارنجی پوشان سایپا شکست خوردند. آن‌ها قصد دارند در دربی مشهد شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی برابر همشهری خود دارند.

در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد هفته گذشته برابر نفت تهران برد پرگلی را به دست آورد. آن‌ها با روحیه بالا در دربی مشهد ظاهر می‌شوند.

شاگردان مهاجری با برتری در دربی مشهد می‌توانند چند پله در جدول رده بندی بالا می‌آیند و همچنان در کورس رقابت با صدرنشینان باشند.

به هر حال باید دید کدام یک از تیم‌های پدیده و مشکی پوشان دیار خراسان می‌توانند سه امتیاز دربی مشهد را به دست آورند و دل هواداران خود را شاد کنند.

7137576 705 دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 

صنعت نفت آبادان- تراکتورسازی/ ساعت ۱۶:۴۵

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۱۷ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. برزیل ایران قصد دارد با حمایت هواداران پرشور خود برابر تراکتورسازان به برتری دست یابد تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد.

در آن سوی میدان، شاگردان یحیی گل محمدی هفته گذشته توانستند سه امتیاز حساس بازی برابر سپیدرود رشت را به دست آورند و با ۱۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار بگیرند.

آن‌ها با برد هفته گذشته با روحیه بالا پا به زمین مسابقه می‌گذارند، اما کار سختی در آبادان پیش رو دارند.

مهدی کیانی و مهدی شریفی به علت محرومیت قادر به همراهی تراکتورسازی در این بازی نیستند. همچنین نصر آزادانی بازیکن تراکتورسازی رباط صلیبی پاره کرده است و پایش را باید به تیغ جراحان بسپارد.

جاسم کرار بازیکن صنعت نفت آبادان چهره ویژه این بازی است  چرا که مقابل تیم سابقش بازی می‌کند. به هر حال کرار می‌خواهد توانایی‌های خود را به یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی نشان بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.