کد خبر : 20897
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 20:08

رئیس بیمارستان معرفی بندر ماهشهر چاقوکشی و درگیری‌های بامداد پنجشنبه در اورژانس را تایید کرد/ آقای سرهنگ کاظمی! امنیت بندر ماهشهر با لاپوشانی، دروغ‌پردازی و تکذیبیه برقرار نمی‌شود

در حالی که فرمانده انتظامی بندر ماهشهر خبر چاقوکشی و درگیری‌های بامداد پنج‌شنبه در اورژانس بیمارستان معرفی را تکذیب کرده بود، رئیس این بیمارستان موضوع را تأیید کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، روز پنج‌شنبه گذشته خبری در این رسانه و دیگر رسانه‌های شهرستان مبنی بر چاقوکشی و عربده‌کشی همراهان مست یک بیمار

در حالی که فرمانده انتظامی بندر ماهشهر خبر چاقوکشی و درگیری‌های بامداد پنج‌شنبه در اورژانس بیمارستان معرفی را تکذیب کرده بود، رئیس این بیمارستان موضوع را تأیید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، روز پنج‌شنبه گذشته خبری در این رسانه و دیگر رسانه‌های شهرستان مبنی بر چاقوکشی و عربده‌کشی همراهان مست یک بیمار در اورژانس بیمارستان معرفی منتشر شد.

اما شب گذشته سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر در مصاحبه‌ای، این خبر را از اساس تکذیب کرد و منکر اتفاقات صورت گرفته در اورژانس بیمارستان معرفی این شهرستان شد.

باتوجه به گفت و گوی تلفنی با رئیس این مرکز درمانی مشخص شد، خبر کاملاً صحت داشته و هرچند با چاقو به کسی صدمه‌ای وارد نشده، اما همراهان بیمار، هم اقدام به چاقوکشی و عربده‌کشی و هم ضرب و شتم کمک‌پرستار و اخلال در نظم بیمارستان کرده‌اند.

متأسفانه انکار واقعیت‌ها، تکذیب اتفاقات و لاپوشانی رویه برخی مسئولانی شده که در انجام وظایف ذاتی خود ناتوان بوده و به جای رفع مشکلات و معضلات حوزه مسئولیتی خود، برای عادی و ایده‌آل نشان دادن همه چیز تلاش کرده و اقدام به دروغ‌پردازی و انکار واقعیت‌ها می‌کنند.

توصیه ما به این دسته از مسئولان این است که اگر توان انجام وظایف ذاتی خود را ندارند از مسئولیت خود کناره‌گیری کرده و به هر مستمسکی برای چسبیدن به میز ریاست و باقی ماندن در مسئولیت خود چنگ نزنند.

و در پایان، جناب سرهنگ کاظمی! امنیت شهرستان و شهروندان با لاپوشانی، دروغ‌پردازی و تکذیبیه تأمین و برقرار نمی‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.