کد خبر : 10778
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 20:02

رئیس کل دادگستری استان خوزستان بر برخورد با مفاسد اقتصادی در استان تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر صادق مرادی در دیدار با استاندار خوزستان، سالم سازی محیط، برخورد مناسب و قاطع قضایی با جرائم و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از سرفصل های مهم دادگستری استان برشمرد. وی با قدردانی از همراهی مجموعه دستگاه های اجرایی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر صادق مرادی در دیدار با استاندار خوزستان، سالم سازی محیط، برخورد مناسب و قاطع قضایی با جرائم و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از سرفصل های مهم دادگستری استان برشمرد.
PhotoGrid 1567886171786 300x300 رئیس کل دادگستری استان خوزستان بر برخورد با مفاسد اقتصادی در استان تاکید کرد
وی با قدردانی از همراهی مجموعه دستگاه های اجرایی استان با این دادگستری، گفت: به زودی گزارشی از اقدامات مهم درخصوص پرونده های مختلف از جمله پرونده ۳۱ شهریور سال ۹۷ به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.
در این دیدار که در دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، استاندار خوزستان نیز ضمن تبریک به مناسبت انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرادی به ریاست دادگستری خوزستان، آمادگی خود و مجموعه اجرایی استان را برای پیشبرد اهداف قوه قضائیه و دادگستری استان اعلام کرد.
دکتر شریعتی اظهار کرد: تاکنون ارتباط خوبی بین دستگاه قضایی و اجرایی استان برقرار بوده است و این استانداری کماکان برای حفظ نظام و اصلاح امور در کنار دادگستری استان ایستاده است و ما نیز آماده خدمتگزاری به مردم شریف خوزستان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.