کد خبر : 21227
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 10:50

راه‌اندازی اتوبوس امدادی برای ساماندهی کارتن خواب‌ها در بهبهان

معاون خدمات شهری شهرداری بهبهان از راه اندازی اتوبوس امدادی برای رسیدگی و ساماندهی کارتن خواب‌های سطح شهر بهبهان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، هدایت الله چمن رو، معاون خدمات شهری شهرداری بهبهان اظهار کرد: با دستور شریف پور شهردار بهبهان و هماهنگی اعضای شورای شهر یک دستگاه اتوبوس مجهز به غذای گرم،

معاون خدمات شهری شهرداری بهبهان از راه اندازی اتوبوس امدادی برای رسیدگی و ساماندهی کارتن خواب‌های سطح شهر بهبهان خبر داد.

1214132968 1 راه‌اندازی اتوبوس امدادی برای ساماندهی کارتن خواب‌ها در بهبهان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، هدایت الله چمن رو، معاون خدمات شهری شهرداری بهبهان اظهار کرد: با دستور شریف پور شهردار بهبهان و هماهنگی اعضای شورای شهر یک دستگاه اتوبوس مجهز به غذای گرم، پتو، پوشاک و اقلام امدادی به همراه پرسنل آموزش دیده و مددکاران اجتماعی را در سطح شهر فعال نموده تا کارتن خواب‌ها شناسایی و به آن‌ها رسیدگی شود.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری بهبهان این طرح با همکاری ستاد پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و با حضور کارشناسان و مددکاران اجتماعی در حال اجرا است.

این مقام مسئول می گوید: از شهروندان بهبهانی درخواست داریم تا در صورت مشاهده و شناسایی افراد کارتن خواب با شماره تماس‌های ۰۹۱۶۱۷۱۱۲۲۶، ۰۹۱۶۶۷۱۳۹۹۸، ۰۹۱۶۳۷۳۳۳۹۳، ۰۹۱۶۳۷۲۹۶۷۳ ارتباط برقرار نموده و در جهت رسیدگی به این افراد و ثواب این کار انسان دوستانه شریک شوند.

حالا انتظار می‌رود با تلاش مجموعه های مرتبط مانند شهرداری، بهزیستی و … بی خانمان‌های بهبهان با سرپناه از سرمای سوزناک زمستان امسال در امان باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.