کد خبر : 6944
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 خرداد 1398 - 1:14

۱۵۴ بازرس سازمان صمت خوزستان بر بازار عید فطر در این استان نظارت دارند/ در خوزستان با کمبود کالا مواجه نیستیم

 رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه ۱۵۴ بازرس این سازمان بر بازار عید فطر در این استان نظارت دارند، گفت: تقاضا می شود که مردم به اندازه نیاز خرید کنند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی محمد رحمانی اظهار کرد: ایام عید فطر در خوزستان به ویژه بین قوم

 رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه ۱۵۴ بازرس این سازمان بر بازار عید فطر در این استان نظارت دارند، گفت: تقاضا می شود که مردم به اندازه نیاز خرید کنند.

IMG 20190517 105122 585 300x200 ۱۵۴ بازرس سازمان صمت خوزستان بر بازار عید فطر در این استان نظارت دارند/ در خوزستان با کمبود کالا مواجه نیستیم

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی محمد رحمانی اظهار کرد: ایام عید فطر در خوزستان به ویژه بین قوم عرب متفاوت‌تر از سایر استان‌های کشور است و به دلیل دید و بازدید زیاد بین آنها، استفاده از شیرینی و آجیل و پوشاک بیشتر است، لذا بازرسی و نظارت در ایام عید فطر بیشتر می شود.

وی گفت: خوزستان یک استان مصرف کننده آجیل و خشکبار است و مغازه داران و فروشگاه‌ها خشکبار و آجیل این ایام را از استان‌های دیگر تهیه می‌کنند و در این خصوص با مشکلی روبه رو نیستیم.

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: برای بررسی کیفیت و بهداشت آجیل و خشکبارهایی که در این ایام در بازار عرضه می‌شود بهداشت باید نظارت داشته باشد و بازرسان این سازمان آمادگی همکاری با بهداشت در این خصوص را دارند.

رحمانی با بیان اینکه از مردم نیز برای نظارت بر قیمت کالاها درخواست همکاری داریم افزود: از مردم تقاضا داریم از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برچسب قیمت داشته و از فروشنده درخواست فاکتور فروش را داشته باشند و در هنگام خرید کالا به دقت قیمت کالا را بررسی کنند؛ باید این فرهنگ در بین مردم ترویج یابد که در هنگام خرید کالا قیمت کالا را بررسی کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون در خوزستان با کمبود کالا روبه رو نیستیم و تمامی کالاهای مورد نیاز در بنکداران و فروشگاه‌های خوزستان فراهم است.

رحمانی با اشاره به اینکه مردم مدیریت خرید داشته باشند، گفت: در این ایام تلاش داریم که قیمت مرغ را به مبلغ فعلی ۱۱۵ هزار ریال ثابت نگه داریم تا فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.