کد خبر : 7463
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 13:57

رقابت بیش از ۲۰هزار دانش‌آموز خوزستانی در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از رقابت ۲۰ هزار و ۴۸۲ دانش‌آموز در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهدی رفیعی‌دهکردی اظهار کرد: آزمون سنجش هوش و استعداد تحصیلی داوطلبان ورود به پایه هفتم مدارس سمپاد خوزستان، پنجشنبه ۳۰ خردادماه همزمان با سراسر کشور در

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از رقابت ۲۰ هزار و ۴۸۲ دانش‌آموز در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی استان خبر داد.
636961946004884793 b 300x200 رقابت بیش از ۲۰هزار دانش‌آموز خوزستانی در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهدی رفیعی‌دهکردی اظهار کرد: آزمون سنجش هوش و استعداد تحصیلی داوطلبان ورود به پایه هفتم مدارس سمپاد خوزستان، پنجشنبه ۳۰ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: بالغ بر هفت هزار و ۵۵۱ داوطلب صبح روز پنجشنبه، راس ساعت ۹ صبح برای ورود به مدارس سمپاد استان در ۱۵ منطقه آمورشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در این روز همچنین ۱۲ هزار ۹۳۱ دانش‌آموز برای ورود به پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. آزمون این افراد نیز راس ساعت  ۹، سی‌ام خردادماه در ۲۲ منطقه استان برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با برشمردن توصیه‌های مهم به داوطلبان این آزمون‌ها، توضیح داد: برای ورود به جلسه، همراه داشتن کارت ورود به جلسه و شناسنامه الزامی است. همچنین آزمون‌های فوق نمره منفی دارند و به ازای سه جواب غلط، یک جواب صحیح بلا اثر می‌شود.
وی ادامه داد: همراه داشتن موبایل یا سایر وسایل الکترونیکی از جمله ماشین حساب ممنوع است. دانش‌آموز باید کارت ورود به جلسه را امضا کند و در پایان همراه با برگه پاسخ و دفترچه سوال، به عوامل حوزه تحویل دهد.
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و منسجم آزمون‌ها در همه حوزه‌های آزمونی دیده شده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.