رقابت ۶۲۵ نامزد انتخاباتی برای کرسی شورای شهر اهواز

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: تاکنون ۶۲۵ نفر در انتخابات شورای شهر اهواز در صحنه رقابت باقی مانده اند. نبی الله خون میرزایی اظهار کرد: ۵۵۴ شعبه اخذ رای در اهواز تعیین شده که از این تعداد ۴۱۳ شعبه شهری، ۱۳۸ شعبه روستایی هستند. وی با بیان اینکه از ۵۵۴ شعبه، ۵۳ شعبه سیار هستند که

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: تاکنون ۶۲۵ نفر در انتخابات شورای شهر اهواز در صحنه رقابت باقی مانده اند.
images رقابت ۶۲۵ نامزد انتخاباتی برای کرسی شورای شهر اهواز
نبی الله خون میرزایی اظهار کرد: ۵۵۴ شعبه اخذ رای در اهواز تعیین شده که از این تعداد ۴۱۳ شعبه شهری، ۱۳۸ شعبه روستایی هستند.

وی با بیان اینکه از ۵۵۴ شعبه، ۵۳ شعبه سیار هستند که ۲۲ شعبه شهری و ۳۱ شعبه روستایی و ۵۰۱ شعبه هم ثابت هستند، افزود: سه میلیون و ۲۲۰ هزار نفر از شهروندان اهوازی واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هستند.

سرپرست فرمانداری اهواز در خصوص آمار نهایی داوطلبان انتخابات شورای شهر  تصریح کرد: تا این تاریخ ۶۲۵ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر اهواز در صحنه رقابت حضور دارند.

خون میرزایی با اشاره به تخلفات تبلیغاتی کاندیداها با نصب پوسترها و بنرهای انتخاباتی در مکان های غیر مجاز گفت: مقرر شد که سازمان زیباسازی شهرداری اهواز به عنوان متولی زیباسازی و مراقبت از مبلمان شهری شکایت و ستاد انتخابات فرمانداری اهواز هم شکایات را پیگیری کند و به دستگاه هم  قضایی ارجاع دهد.

وی با بیان اینکه با کاندیداهایی که در تبلیغات قانون را رعایت نکردند برخورد و به دستگاه قضایی معرفی شدند، تأکید کرد: برای تعداد زیادی از داوطلبان متخلف پرونده قضایی تشکیل و به دستگاه قضایی ارجاع داده شد اما متاسفانه با این حال تخلفات همچنان ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری اهواز در پاسخ به سئوالی در خصوص تبلیغات نامتعارف برخی کاندیداهای زن شورای شهر اهواز یادآور شد: در تبلیغات انتخابات هر کسی آنچه را که دارد به رخ می کشد که می تواند توانایی سیاسی، نفوذ اجتماعی، تجربه اجتماعی و یا شخصیت کاریزماتیک باشد اما اینکه شیوه جلوه گری برای تبلیغ انتخاب می شود به خود کاندیدا برمی گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.