امام جمعه اهواز:

روز قدس مانع اصلی فراموشی فلسطین است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

امام جمعه اهواز نامگذاری روز قدس را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این نامگذاری توسط امام خمینی (ره) مانع اصلی فراموشی فلسطین است.

169430629 روز قدس مانع اصلی فراموشی فلسطین است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز بابیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود، اظهار داشت: امروز مسئولیت مبارزه برعهده کل مسلمانان جهان است و همه افراد دنبال کننده آزادی و حق، مسئله قدس را دنبال می‌کنند.

 

 

وی با اظهارامیدواری برای اقامه نماز جماعت در قدس به امامت مقام معظم رهبری ادامه داد: در حالی که فلسطین و قدس به فراموشی سپرده شده بود با نامگذاری این روز فصل جدیدی در شکل نظام سلطه و رژیم صهیونیستی بوجود آمد.

 

 

صرفه جویی در مصرف آب در دستور کار قرار گیرد

 

خطیب جمعه اهواز در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تنش آبی در خوزستان، تصریح کرد: وضعیت آب در استان خوزستان خوب نیست.

 

 

وی افزود: ابتدا ما به عنوان مخاطب مصرف آب آشامیدنی و همچنین کشاورزی باید در صرفه جویی دقت بیشتری داشته باشیم.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: مردم ۴۳ سال است که به تکلیف خود به خوبی عمل کرده اند و  مسئولین باید با  اراده و جدیت و مدیریت جهادی همچون هشت سال دفاع مقدس به جوانان انقلابی و جهادی اعتماد کنند تا مشکلات اقتصادی در کشور حل شود.

 

 

وی با بیان اینکه هروقت نظام اراده کند مردم پیشگام و در خط مقدم هستند، افزود: چنانچه مسئول رسیدگی به امور مردم هستیم باید مشکلات آنها را برطرف کنیم.

 

زکات فطریه برمبنای قوت غالب گندم ۴۰۰ هزار ریال است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فرارسیدن عید فطر گفت: طبق اعلام دفتر مقام معظم رهبری زکات فطریه امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ ۴۰۰ هزار ریال است.

 

وی با بیان اینکه پایان ماه رمضان ماه بندگی بسیار سخت است، افزود: ثمره یک ماه بندگی در راه خدا این است که انسان از درون پاک می‌شود و اخلاق انسان تغییر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.