کد خبر : 9517
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 22:36

رونمایی از سامانه شناسنامه کار الکترونیکی در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل شرکت نهروان گفت :کلیه نیروهای انسانی شاغل در منطقه آزاد اروند شناسه کار منابع انسانی دریافت می کنند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،حسن جابری مجری طرح در آیین رونمایی از سامانه شناسه کار منابع انسانی که همزمان با هفته ملی مهارت و در جشنواره مهارت اروند که با حضور مدیران منطقه آزاد ، مدیرکل

مدیرعامل شرکت نهروان گفت :کلیه نیروهای انسانی شاغل در منطقه آزاد اروند شناسه کار منابع انسانی دریافت می کنند.

IMG 20190808 233448 237 300x190 رونمایی از سامانه شناسنامه کار الکترونیکی در منطقه آزاد اروند
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،حسن جابری مجری طرح در آیین رونمایی از سامانه شناسه کار منابع انسانی که همزمان با هفته ملی مهارت و در جشنواره مهارت اروند که با حضور مدیران منطقه آزاد ، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان ، نمایندگان مجلس ومسوولین دستگاههای اجرایی آبادان وخرمشهر برگزارشد؛ اظهارکرد:طرح شناسه کار منابع انسانی برای نیروهای کار شاغل در منطقه پس از سپری نمودن فرآیندهای قانونی و تشکیل پرونده الکترونیکی در سامانه جامع این طرح، کارت شناسه الکترونیکی صادر می گردد.
جابری افزود: در حقیقت در این طرح که حذف چالش های جاری در جامعه کارفرمایی، کارگری و شهروندان را مدنظر قرار داده است، مزیت های قابل توجهی به تفکیک برای کارفرمایان، نیروی انسانی که در واقع سرمایه انسانی هر سازمان تلقی می گردند و شهروندان که از منابع انسانی اصناف، صنایع و شرکت های ارائه دهنده خدمات مانند واحدهای تامین کننده مواد غذایی، کارگاه های تعمیر لوازم خانگی و … استفاده می کنند و نیز دستگاه های نظارتی در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: طرح شناسه کار منابع انسانی تحولی در نظام مدیریت منابع انسانی می باشد که برای اولین بار در کشور پس از سه سال اجرای آزمایشی همزمان با هفته ملی مهارت رسماً در منطقه آزاد اروند رونمایی گردید.
جابری خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر در خصوص مزایای این طرح برای کلیه بهره برداران شامل کارفرمایان، نیروهای انسانی شاغل و نیز شهروندان متعاقباً اطلاع رسانی می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.