کد خبر : 18097
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 12:00

ریاست اداره امور مالیاتی باغملک به زنگنه پارسا سپرده شد

اخبار خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

طی حکمی از سوی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان هدایت زنگنه پارسا به سمت رییس امور مالیاتی شهرستان باغملک منصوب شد

IMG 20210607 WA0070 ریاست اداره امور مالیاتی باغملک به زنگنه پارسا سپرده شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب؛ با حضور نجاتی پور فرماندار باغملک، احمد ممبینی معاون حسابرسی مودیان بزرگ و قدرت اله میرزا پور رییس اداره حراست امور مالیاتی خوزستان،  جلسه معارفه رییس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان باغملک در سالن فرمانداری این برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان در این جلسه ممبینی معاون درآمدهای مالیاتی مودیان بزرگ ضمن ابلاغ پیام مدیر کل امور مالیاتی خوزستان به نجاتی پور فرماندار باغملک و تبیین اهمیت جایگاه درآمدهای مالیاتی در نظام اقتصادی و نقش، آن در حکمرانی اقتصادی اقدام به برشمردن کارکرد مالیات در توسعه کشور و نقش آفرینی آن در اداره امور کشور بخصوص در تامین درآمدهای بودجه کل کشور و تامین درآمدهای شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت .

ممبینی همچنین با اشاره به نقش بسیار پررنگ ادارات امور مالیاتی در تامین و وصول درآمد های ملی و محلی خواستار حمایت همه جانبه فرماندار باغملک از اداره امور مالیاتی باغملک و متقابلا تعامل سازنده امور مالیاتی با فرمانداری و همه دستگاه های اجرایی شهرستان شد.

در پایان فرماندار باغملک ضمن استقبال از انتصاب زنگنه پارسا با تبریک به وی خواستار تعامل سازنده نامبرده با مودیان و تلاش در راستای وصول حقوق حقه دولت شد.

به گزارش خبرنگار ما جلسه ای نیز در اداره امور مالیاتی باغملک با حضور کارکنان برگزار گردید. در این جلسه ضمن معارفه زنگنه پارسا به عنوان رییس امور مالیاتی شهرستان باغملک، انجام به موقع فرآیند های مالیاتی و تحقق درآمدهای مالیاتی نیز توسط ممبینی مورد تاکید قرار گرفت .

گفتنی است در این جلسه از کیانی رییس امور مالیاتی ایذه بابت سرپرستی امور مالیاتی باغملک تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.