کد خبر : 10815
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 10:30

ساماندهی وضعیت فاضلاب کوی مدرس پیش از آغاز فصل بارندگی

مهندس مریدی با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت دفع فاضلاب در کوی مدرس (خروسیه) اهواز گفت: باتلاش واحدهای عملیاتی انتظار می رود این مشکل تا پایان هفته و پیش از آغاز فصل بارندگی مرتفع گردد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مریدی به بازدید دو هفته ی اخیر خود از وضعیت موجود و دیدار مردمی با

مهندس مریدی با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت دفع فاضلاب در کوی مدرس (خروسیه) اهواز گفت: باتلاش واحدهای عملیاتی انتظار می رود این مشکل تا پایان هفته و پیش از آغاز فصل بارندگی مرتفع گردد.
IMG 20190908 145430 006 300x232 ساماندهی وضعیت فاضلاب کوی مدرس پیش از آغاز فصل بارندگی
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مریدی به بازدید دو هفته ی اخیر خود از وضعیت موجود و دیدار مردمی با شهروندان در یکی از مساجد منطقه اشاره داشت و افزود: بازنگری طرح اصلاح معضل دفع فاضلاب منطقه انجام شده که درصورت تامین اعتبار عملیاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: پیمانکار این طرح مشخص شده و از دو ماه پیش در محل مستقر است.
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز خبر داد: عملیات رفع مشکل دفع فاضلاب خیابان ۹ کوی مدرس از امروز آغاز شده و نهایتا تا هفته آینده و پیش از آغاز بارندگی ها به اتمام خواهد رسید.
مریدی همچنین با اشاره به امکان بروز حوادث غیرمترقبه در حین اجرای عملیات حفاری در راستای رفع معضلات آب و فاضلاب در سطح شهر ،گفت: در کوی مدرس اگر حادثه غیر مترقبه ای در خلال حفاری رخ ندهد تلاش می کنیم در موعد مقرر کار انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.