کد خبر : 7782
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398 - 6:19

ساکنان منطقه پرخطر منبع آب اهواز جابه‌جا می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: از ۴۰۰۰ خانواری که در منبع آب هستند ۸۱۱ واحد از این منطقه که در پهنای خطر جدی است جدا کردیم و به منطقه سپیدار منتقل می‌کنیم  رضا رضایی امروز در حاشیه ستاد بازآفرینی شهری استان خوزستان اظهار داشت: ستاد بازآفرینی شهری به معنای احیای بافت‌های فرسوده و

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: از ۴۰۰۰ خانواری که در منبع آب هستند ۸۱۱ واحد از این منطقه که در پهنای خطر جدی است جدا کردیم و به منطقه سپیدار منتقل می‌کنیم

57578002 ساکنان منطقه پرخطر منبع آب اهواز جابه‌جا می‌شوند

 رضا رضایی امروز در حاشیه ستاد بازآفرینی شهری استان خوزستان اظهار داشت: ستاد بازآفرینی شهری به معنای احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد است در حالی که محتوا و فرهنگ منطقه حفظ شود.

وی افزود: یکی از موضوعات جدی ستاد بازآفرینی شهری تولید مسکن است که این موضوع باید در مناطقی که در معرض خطر هستند باید انجام شود و سکونتگاه‌های غیرمجاز به علت رعایت نکردن ضوابط فنی در ساخت و ساز از جمله مناطقی است که نیازمند اجرای این طرح هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: یکی از سیاست‌های جدی وزیر موضوع جابه‌جایی مناطق فرسوده و در معرض خطر است که در استان خوزستان این طرح آغاز شده است به عنوان مثال برای جابه‌جایی ساکنان منطقه منبع آب در حال تلاش هستیم.

وی افزود: از ۴۰۰۰ خانواری که در منبع آب هستند ۸۱۱ واحد از این منطقه که در پهنای خطر جدی است جدا کردیم و به منطقه سپیدار منتقل می‌کنیم.

رضایی با بیان اینکه ۸۱۱ واحد مسکونی در زمینی متعلق به دولت و با حضور سرمایه‌گذار ساخته می‌شود، گفت: سرمایه‌گذار پروژه در مرحله انعقاد قرارداد است و چون ساکنان منبع آب از وضعی مالی مطلوبی برخوردار نیستند از ظرفیت اراضی در اختیار دولت و تسهیلات مسکن برای ساخت استفاده کنیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.