کد خبر : 19053
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 18:54

در ۶ ماه نخست امسال؛

سرقت سه هزار و ۴۰۰ درب منهول فاضلاب در اهواز

اخبار اهواز و شهرهای استان را در پایگاه خبری خوزتاب KHUZTAB بخوانید

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به بحران سرقت درب های منهول فاضلاب در اهواز، گفت: سه هزار و ۴۰۰ درب منهول فاضلاب در ۶ ماه نخست امسال در این کلانشهر سرقت شده است

 

PicsArt 09 20 06.46.22 سرقت سه هزار و ۴۰۰ درب منهول فاضلاب در اهواز

    به گزارش خوزتاب،سعید دشتی زاده روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: این سرقت‌ها هزینه‌ای افزون بر ۱۲ میلیون ریال به ازای خرید و نصب هر درب و رینگ، به این شرکت تحمیل کرده است.

 

وی سرقت درب‌های منهول فاضلاب را از مشکلات عمده اهواز دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز با این معضل جدی روبه رو است که تبعات فراوانی را در پی داشته است.

 

وی ادامه داد: خسارت مالی، گرفتگی لوله های دفع فاضلاب بر اثر ورود زباله و نخاله به درون منهول، و… از جمله تبعات این سرقت ها است.

 

دشتی زاده با بیان اینکه گرفتگی فاضلاب هزینه بر و مشکل زا خواهد بود، افزود: ورود زباله و نخاله در لوله های دفع فاضلاب، منجر به گرفتگی سخت مسیر می شود.
وی اضافه کرد: هنگام عملیات لایروبی و رفع گرفتگی ، کیسه‌های زباله و گونی نخاله، پاره سنگ و آجر مشاهده شده که از عوامل پس زدگی فاضلاب در معابر است و نارضایتی شهروندان موجب شده است.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: ناپایداری و اشباع زمین از جمله دلایل بروز ریزش خطوط فاضلاب است و به لایروبی مستمر در سطح کلانشهر اهواز نیاز است.

 

به گزارش خوزتاب در سال ۱۳۹۹ نیز ۲ هزار و ۱۰ درب منهول در کلانشهر اهواز به سرقت رفته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.