سرمربی تیم استقلال خوزستان:صد در صد به مرحله بعد صعود می کنیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: به تیمم ایمان دارم و اطمینان دارم که از گروه خود صعود خواهیم کرد. سید علی اکبر پورموسوی دوشنبه در نشست خبری پس از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر اظهار کرد: پس از دریافت گل بچه های ما تمرکز خود را ازدست دادند و ضمن این

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: به تیمم ایمان دارم و اطمینان دارم که از گروه خود صعود خواهیم کرد.
85440 138 300x199 سرمربی تیم استقلال خوزستان:صد در صد به مرحله بعد صعود می کنیم
سید علی اکبر پورموسوی دوشنبه در نشست خبری پس از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر اظهار کرد: پس از دریافت گل بچه های ما تمرکز خود را ازدست دادند و ضمن این که بازی در شرایط عادی بود یک گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که اگر بازیکنانم شجاعت بیشتری داشتند می توانستیم گل تساوی را بزنیم افزود:این شکست چیزی از ارزش بازیکنانم کم نمی کند.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال خوزستان باید بدانند که در فوتبال از هر دقیقه می توان استفاده کرد لذا باید حرفه ای تر بازی کنند و زود تسلیم حریف نشوند.

پورموسوی عنوان کرد: ما به تیمی باختیم که بسیار حرفه ای است و از بازیکنان بین المللی خوبی برخوردار است همچنین امکانات و تجهیزات باشگاهی مناسبی در اختیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این بازی برای ما تمام شد و باید به فکر دو بازی دیگر خود مقابل تیم های الجزیره و الفتح باشیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود:با توجه به این که نسبت به تیم الفتح یک بازی بیشتر در خارج از خانه انجام داده ایم این موضوع برایمان یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته چهارم از دور برگشت جام قهرمانان آسیا با برتری ۲ بر یک نماینده قطری ها به پایان رسید.

تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب ۷ امتیاز در رده دوم گروه خود قرار دارد.

دیدار بین دو تیم الجزیره امارات و الفتح عربستان دو تیم دیگر گروه با تساوی بدون گل به پایان رسید و باعث شد استقلال خوزستان همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.