کد خبر : 23788
تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 16:34

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مشخص شد / خادمی: آمده‌ام قهرمانی لیگ دسته دوم را با ماهشهری ها جشن بگیرم+تصاویر

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر گفت: امیدوارم با چنین شور و اشتیاقی که در کادر مدیریتی ، فنی و بازیکنان میبینم بتوانیم قهرمانی لیگ دسته دوم را به ماهشهری ها هدیه دهیم.

IMG 20220709 WA0044 1 سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مشخص شد / خادمی: آمده‌ام قهرمانی لیگ دسته دوم را با ماهشهری ها جشن بگیرم+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،️ مهرداد خادمی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با اشاره به انتخاب وی به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: از حسن اعتماد و نظر مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره و شهردار بندرماهشهر بسیار سپاس گذارم که بنده را انتخاب نمودند.

خادمی در ادامه گفت: من همیشه فوتبال شهرستان بندرماهشهر را زیرنظر داشته و دوست داشتم روزی سرمربی این تیم شوم و با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان این تیم را به جایگاهی که شایسته آن است برسانم.

مهرداد خادمی در خصوص تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر افزود و گفت: شأن و شخصیت تیم شهرداری بندرماهشهر در فوتبال کشور چنین جایگاهی نیست و همکاری و همراهی تمام ارکان باشگاه و همت بازیکنان این تیم را می‌خواهد که تمرکز خود را برای صعود به لیگ یک بکار گیرند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر بیان کرد: با صداقت این حرف را به زبان می‌آورم که با تمام توان ، تفکرات و تجربه هایی که در این سال‌ها از سرمربیگری بدست آورده‌ام تلاش میکنم این تیم را برای صعود به لیگ یک کشور آماده کنم.

خادمی در پایان گفت: هواداران، پیشکسوتان و ورزش‌دوستان بندرماهشهر من با تمام وجود کار خود را شروع کرده و در کار خود اندکی کوتاهی نمیکنم و تمرکز خود را برای بازی به بازی این تیم عزیز خرج میکنم ، اميدوارم پس از پایان بازی‌ها جشن قهرمانی را با یکدیگر جشن بگیریم.

IMG 20220709 WA0053 سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مشخص شد / خادمی: آمده‌ام قهرمانی لیگ دسته دوم را با ماهشهری ها جشن بگیرم+تصاویرIMG 20220709 WA0038 سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مشخص شد / خادمی: آمده‌ام قهرمانی لیگ دسته دوم را با ماهشهری ها جشن بگیرم+تصاویرIMG 20220709 WA0036 سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مشخص شد / خادمی: آمده‌ام قهرمانی لیگ دسته دوم را با ماهشهری ها جشن بگیرم+تصاویرIMG 20220709 WA0046 سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مشخص شد / خادمی: آمده‌ام قهرمانی لیگ دسته دوم را با ماهشهری ها جشن بگیرم+تصاویرIMG 20220709 WA0052 سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر مشخص شد / خادمی: آمده‌ام قهرمانی لیگ دسته دوم را با ماهشهری ها جشن بگیرم+تصاویر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.