سرمربی فولاد خوزستان گفت: به علی دایی به‌خاطر جمع و جور کردن تیم نفت با این شرایط تبریک می‌گویم.

نعیم سعداوی پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری، اظهار کرد: قبل از اینکه به بازی بپردازیم جا دارد به علی دایی تبریک بگویم، چرا که با شرایطی که او عنوان می‌کند فکر نمی‌کنم کسی پیدا شود و مانند او بتواند این تیم را جمع و جور و مهیای

نعیم سعداوی پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری، اظهار کرد: قبل از اینکه به بازی بپردازیم جا دارد به علی دایی تبریک بگویم، چرا که با شرایطی که او عنوان می‌کند فکر نمی‌کنم کسی پیدا شود و مانند او بتواند این تیم را جمع و جور و مهیای بازی کند.
158763 300x200 سرمربی فولاد خوزستان گفت: به علی دایی به‌خاطر جمع و جور کردن تیم نفت با این شرایط تبریک می‌گویم.
او ادامه داد: یک واقعیت را باید بگویم. هر مربی دوست دارد چنین مهره‌های باکیفیتی داشته باشد. آن‌ها در هر لحظه از بازی می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. یک خسته نباشید هم به هواداران می‌گویم. همان‌طور که نظاره‌گر بازی بودید، نیمه اول نیمه‌ای بود که حریف از تجربه خود استفاده کرد و از حداقل موقعیت به گل رسید. بازی متعادلی را شاهد بودیم. نیمه دوم برنامه ویژه‌ای داشتیم و توانستیم بازی جان‌داری را نشان دهیم.

سعداوی گفت: تبریک ویژه‌ای به شاگردانم می‌گویم که بازی جان‌داری را ارائه دادند و تدابیر کادر فنی را اجرا کردند. آینده فولاد با این جوانان تامین است. ما یکی، دو بازیکن ۲۱، ۲۲ ساله داشتیم و بقیه بازیکنان زیر ۱۸ سال بودند. آن‌ها به اعتماد ما جواب دادند. امروز فوتبال جذابی دیدم. همه از دیدن بازی لذت بردند. از این ناراحتم که برای گرفتن سه امتیاز برنامه‌ریزی کرده بودیم و بدشانس بودیم. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم سه امتیاز بازی را کسب می‌کردیم. در بازی با سپاهان هم بهتر بودیم و سه امتیاز را از دست دادیم. خیلی مفت امتیازها را از دست می‌دهیم. با این جوان‌ها تا آخرین بازی می‌جنگیم. لیگ برای ما تمام نشده است.

او درباره اینکه چرا فولاد با توجه به این امکانات در رده‌های پایین جدول است، گفت: از سوال خوب شما تشکر می‌کنم. خوزستان تا اندازه زیادی مهد فوتبال کشور ماست. شما امروز دیدید که جوانان ما حرف زیادی برای گفتن دارند. تیم فولاد خوزستان مشکلات زیاد و متعددی دارد. همه اتفاق‌ها قرار نیست در یک فصل برای فولاد بیافتد. با برنامه‌ریزی مدون باشگاه امیدواریم به عنوان یک قدرت و قطب مطرح شویم. تمام جوانان خوب در آکادمی فولاد فعالیت می‌کنند و می‌توانیم از هر جهت برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم. قطعا روزهای خوبی در انتظار ماست و به جایگاه اصلی خودمان باز می‌گردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.